00:30 Dejana gillar: e.l.f. Mineral Moisturizing Lip Tint SPF 8

Här är en enligt mig superbra sommarprodukt! Ett läppbalsam med svag färg och SPF 8 som mjukgör och hindrar läpparna från att brännas i solen.


e.l.f. Mineral Moisturizing Lip Tint SPF 8 i färgen "Guava".
Finns HÄR för ca. 40 kronor.

Ni kommer absolut se denna PÅ mina läppar på bilder framöver, för jag har använt den flitigt här i Serbien. Den ger fin skir färg och mjukgör läpparna otroligt bra. Den smakar dessutom sött(?). Svårbeskriven smak/lukt (haha..), men jag gillar den. Speciellt om den jämförs med tradiotinell "läppstiftslukt".

Kommentarer
Postat av: emilia

Kul att du tar dig tiden att blogga:) det är alltid kul att läsa!

2012-07-16 @ 13:34:45
URL: http://emiliajonsson.devote.se/
Postat av: Maja :)

Har du beställt från elf??

2012-07-16 @ 15:43:05
Postat av: Bea

Meen Dejana!! Den innehåller ju "Paraffinum liquidum", som du skrev i ditt inlägg om Lypsyl att man ska undvika!

2012-07-16 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0