14:30 Louise testar: Hårfärg

Igår kväll färgade jag min utväxt för första gången sen jag blev brunett i mitten av november. Jag använde mig av hårfärgen ovan från SYOSS i färgen "Middle Brown". Resultatet blev superbra och stämde precis överens med resten av mitt hår! Bara genom att färga utväxten känns håret genast mycket mörkare och fräschare igen. Jag tyckte om den här färgen då den fäste bra i håret redan efter 20 min (så länge jag hade i den och det räckte), och efterbehandlingen (en kräm/inpackning) gjorde håret mjukt, väldoftande och glansigt. Jag köpte färgen på ICA för ca 60-70 kr, så ett riktigt kap! Testa!
Jag borde kanske tagit före och efter bilder.. men det kom jag på nu. Ska försöka göra det nästa gång jag färgar utväxten så ni får se. Men ville mest bara tipsa om produkten i detta inlägget!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Gillar den också, ser mer naturligt ut än vad andra färgningar gör. :)

2012-12-18 @ 17:23:18
URL: http://jelversson.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0