23:52 Inspiration på weheartit.com

Just nu sitter jag och letar lite sminkinspiration på weheartit.com. Den sidan är vääääldigt bra när man känner sig lite tom på idéer och ja, inspiration. Det finns SÅ många fina bilder där att det är sjuuukt! Anledningen till varför jag letar inspiration är för att jag har tänkt (och hoppas att jag hinner) att spela in en sminkvideo imorgon. Är jättetaggad faktiskt, hehe. Vi får dock se om jag väljer att prata i videon. Jag har nästan början till halsfluss så är jättesvullen i halsen, och låter ganska så... löjlig, haha.

Här får ni ett inspirationskollage jag gjorde, alla bilderna är som sagt hittade på weheartit.com.

Verkligen ögongodis. Puss!



Kommentarer
Postat av: alice

Åh, den grå längst ner till vänster, var ju bara för fin!! :)

2012-08-14 @ 14:34:33
Postat av: ceb

guud vilka läckra färger !!

2012-08-15 @ 01:30:35
URL: http://ceb.blogg.se/
Postat av: Ella

O vad coola!

2012-08-16 @ 14:10:42
URL: http://onephotobyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0