14:28 Nya naglar: Akryl

Jag blev så inspirerad av Dejanas fina gelenaglar att jag inte kunde motstå o skaffa egna nu när jag var i Turkiet! Istället för att göra gelenaglar testade jag dock att göra akrylnaglar istället. De som jobbade på salongen där jag gjorde dem tyckte att jag skulle göra akryl istället, och min magkänsla kändes bra hehe. Sist jag hade konstgjorda naglar så hade jag gele och tyckte det var helt okej men väldigt svårt att få av själv, så därför ville jag testa akryl nu med. Det kostade sammanlagt cirka 250 kr, och jag är SUPERnöjd! Tjejen som gjorde dem på mig var jätteduktig och väldigt noggrann. Hon var tydligen så duktig att hon hade gjort kändisar i Turkiet (om man nu ska tro på det då, hehe). Men ja, jag är nöjd! De ska hålla i cirka 6 veckor.

Hon satte på en liten diamant på ringfingret med. Fint och enkelt!



Kommentarer
Postat av: Victoria

Det där ser tyvärr inte alls bra ut. De ser ut att vara alldeles för breda.

2012-08-02 @ 16:54:21
Postat av: Johanna

Skitsnyggt! :D



Lite roligt att du och Dejana har såna naglar båda två för jag skaffade mina i fredags förra veckan i USA. Jag skaffade dem precis innan jag åkte hem. Betalade 35$ vilket är ca 303 kr. Gjorde med en blomma på båda ringfingrarna och mina är i akryl de med.



Gjorde mina naglar i akryl förra sommaren i USA också och när det hade gått typ 5 veckor skulle jag försöka ta bort dem själv med aceton. Det var riktigt svårt och fick bara av en nagel på tummen så jag gick till en salong och tog bort dem. Betalade ca 150 kr för det men det var det värt! :)



Snyggt var det i alla fall och less is more!



Kram och tack för en bra blogg! :D

2012-08-02 @ 18:08:20
Postat av: Anonym

Snälla kan du inte svara igenom dina frågor på blogresponse det är snart en månad sen du svarade där.

2012-08-03 @ 00:57:24
Postat av: Amanda

Kan inte ni göra en video på produkter du har ångrat att du köpte? :)

2012-08-03 @ 15:14:32
Postat av: Edith

Har ni provat några av gina tricots nya sminkgrejer? skulle ni kunna göra en recension av någon av deras produkter isåntfall? är intresserad :)

2012-08-03 @ 15:45:22
URL: http://edith.webblogg.se/
Postat av: Annika

Snygga naglar :)

2012-08-05 @ 16:03:56
URL: http://blogofphoto.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Louise jag har gjort gelenaglar och det är så att jag fått hårfärg på en nagel har prövat att få bort med citron,tandblekande tandkräm och acetonfri nagelacksborttagning men inget har fungerat har du nått bra tips?skulle bli tacksam

2012-08-05 @ 18:15:03
Postat av: Sofia

Hej Louise jag har gjort gelenaglar och det är så att jag fått hårfärg på en nagel har prövat att få bort med citron,tandblekande tandkräm och acetonfri nagelacksborttagning men inget har fungerat har du nått bra tips?skulle bli tacksam

2012-08-05 @ 18:19:50
Postat av: Sarah

Fina naglar!

2012-08-05 @ 21:47:55
URL: http://sarahsphotography.blogg.se/
Postat av: Rama

Wow det blev jättefint!! :)

2012-08-06 @ 14:13:05
URL: http://ramaaas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej! Jag ska också till Turkiet i Alanya och vill gärna göra akryl/gele naglar. Och 250 är ett jättebra pris! Men vart var det du gjorde dem, tror du att det är liknande priser på andra ställen i Alanya? :)

2014-02-02 @ 16:16:52

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0