22:50 Dagens makeup:



Testade den nya paletten idag och så här blev resultatet. Skuggorna är mer bruna än lila i verkligheten, det är bara min kamera som SUGER på att plocka upp rätt färger..

Har varit i Jönköping med gästerna från Serbien heeeela dagen - därav den sena uppdateringen.

PRODUKTLISTA:
BAS
- i.d. bareMinerals "2N Medium Beige".
- Garnier Anti-dark Circles Concealer.
- Deborah Natural Wear Blush "Rose".

ÖGON
- Lumene Eyeshadow Primer.
- De här skuggorna från Sunkissed-paletten:

- Deborah 24 Ore Velvet Eyeshadow "02 Beige". Finns här!
-
Maybelline Line Definer "Black".
- Deborah Volume & Care mascara "Black".

LÄPPAR
- Ingenting.
Remember that you are more than enough, that you are great the way you are and that you are successful when you are happy, not when you please others.

Kommentarer
Postat av: erica

vet du vad, dejana? du är verkligen vacker! och då menar jag det på riktigt. naturligt vacker. du har inspirerat mig väldigt mycket på min rätt långa väg och jag tackar dig. jag har det svårt att acceptera mitt utseende, men du har faktiskt hjälpt mig på traven. alla är fina på sitt sätt.

tack igen!

kram ♥

2011-09-26 @ 23:05:13
URL: http://ericannilsson.blogg.se/
Postat av: sarah

så jävla söt hela tiden :D

2011-09-27 @ 16:46:03
Postat av: Lejla

Bra blogg titta gärna min :D

2011-09-27 @ 17:33:47
URL: http://brudaaaaar.blogg.se/
Postat av: Agnes

kan inte du "uppdatera" din sminkkollekton? :)

2011-09-27 @ 19:51:16
URL: http://thatagnes.blogg.se/
Postat av: emilia

Du är så himla fin Dejana:) Helt sjukt. Du och Louise inspirerar mig hela tiden med era sminkinlägg. Så himla enkla och snygga som man kan ha till vardags. Visste du att wwww.hiilen.blogg.se har massa fina tävlingar just nu där man kan vinna skönhetsprodukter? Jag tycker du ska va med och tävla:) Kram

2011-10-01 @ 19:06:21
Postat av: madde

Du är så vackeeeer!!

2011-10-03 @ 23:39:42
URL: http://supermadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0