14:57 vitare tänder naturligt!

Jag läste i det senaste numret av Cosmopolitan att äpplen faktiskt kan göra tänderna vitare! Bra och billigt, eller hur? Jag tänkte att jag kunde tipsa er om det tipset då några av er har frågat om tandblekningsprodukter osv.
Såhär står det exakt, på sid 62 reportaget "Mat som gör dig hetare": Enligt näringsexperten Esther Blum kan ett äpple om dagen fungera lika bra som en tandblekning. Det knapriga äpplet har visat sig ta bort fläckar från kaffe, te och rödvin - allt det där goda som tyvärr gör tänderna gulare."

Folk brukar faktiskt fråga mig om jag bleker mina tänder eller använder något annat blekande - men det gör jag inte och har aldrig gjort! Dock äter jag äpplen väldigt, väldigt ofta.. så det kanske ligger något i det?


Hoppas ni gillade detta tipset! Hoppas ni har förståelse för att uppdateringen från min sida har varit lite sämre nu på sistonde. Har haft mycket att stå i. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: amelie

Kan vi få se en Birthday Haul? :D

2011-09-03 @ 15:56:21
Postat av: Carros Beauty

Bra tips, det visste jag faktiskt inte!



Jag skrev ett inlägg om naturlig tandblekning igår i min blogg. Kika gärna :)

2011-09-03 @ 16:34:53
URL: http://carolineerlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg dig idag i Smålandsstenar när du drillade (?) tänkte gå fram till dig och hälsa efter men vågade inte haha för du stog med dina kompisar . Men du var jätte bra!

2011-09-03 @ 16:59:33
Postat av: Josefine

Måste det vara gröna äpplen? kram!:)

2011-09-03 @ 18:33:55
URL: http://josselii.blogg.se/
Postat av: rebecca

vet ni hur man kan få ärr i ansiktet eller bleka ärr?

2011-09-03 @ 20:03:34
Postat av: Sofi

Vilken tur! Jag älskar ju äpplen :D

2011-09-04 @ 10:07:30
Postat av: Sara

AAh, det äre ju ett bra och billigt alternativ :)

2011-12-28 @ 17:47:06
URL: http://denta.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0