14:14 Gårkvällens hastiga makeup:

Jag fick bokstavligt talat sminka mig på någon enstaka minut och applicera mascara i BILEN för att min kompis glömde ringa innan de åkte för att hämta mig (haha). Så där står jag och har precis börjat sminka mig, lyssnar på musik och dricker energidricka (haha, ja..jag dricker alltid energidricka eftersom jag inte dricker alkohol) och så helt plötsligt plingar det på dörren...PANIK!

Så jag fick ta bilderna EFTER festen, alltså cirka 5 timmar efter jag sminkat mig:



PRODUKTLISTA:

BAS
- MaxFactor Xperience Foundation "Medium Sandtone" (oljefri och täpper ej till porer).
- L'oréal Infallible Concealer.
- IsaDora Velvet Touch Compact Powder "Medium Beige Mist".

ÖGON
- Lumene Eyeshadow Primer.
- Silvrig/metallig ögonskugga från en liten palett köpt Serbien.
- Make Up Store Microshadow "Pollution".
- IsaDora Inliner Kajal "56 Blonde".
- L'oréal Volume Million Lashes mascara "Black".

LÄPPAR
- Ingenting.
OM NI VILL SE GÅRKVÄLLENS OUTFIT: KLICKA HÄR!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, nej vad roligt! Hade själv i stort sätt likadan sminkning igår. Hehe, världen är bra liten ^^,

2011-09-24 @ 15:09:17
URL: http://akjensdottir.blogg.se/
Postat av: Zandra

Haha, jag hade inte Lyckats me att sminka mig på några minuter:P nu när det börjar närma sig jul, eller, det är ganska långt kvar, men kan inte ni börja göra jul och nyårssminkningar?? det skulle vara superroligt att se=) eller nu när det är höst kanske ni kan göra höstsminkningar, och jul senare?:):):):) TACK för en jättebra blogg=) kram!

2011-09-24 @ 18:28:00
Postat av: emeliejaacobsson

läs gärna min bloogg ! :D

2011-09-24 @ 22:37:32
URL: http://emeliejaacobsson.blogg.se/
Postat av: Cyt

Snyggt!

2011-09-24 @ 22:56:21
URL: http://Lennhammer.wordpress.com
Postat av: LINNEA ▲ JANSSON

Jätte fin blogg, kolla gärna in i min blogg, och kommentera :) <3

2011-09-25 @ 09:50:14
URL: http://marsbyl.blogg.se/
Postat av: emmy

hej! skulle jag kunna få göra ett sammarbete med er? jag har liksom hållt på med design i 3/2 år & då tänkte jag att vi kan göra ett sammarbete att liksom jag är "webbmaster" jag är liksom den som fixar designen och ni bloggar så säger ni liksom till när ni vill fräsha upp designen lite om ni förstår ? men isåfall måste jag ju få ert lösenord & det e där det blir lite svårt eftersom ni kanske inte litar på mig till 110% mendå kom jag på att ni kan ju faktiskt göra som så att om jag byter lösen eller epostadress så kan ni ju faktiskt polisanmäla mig så då har ni något att liksom "hota med" så jag inte bytar lösen eller e-post ! maila gärna mig med ert svar. kram

2011-09-25 @ 12:08:42
Postat av: Anonym

ge inte ut lösenordet!

2011-09-25 @ 12:54:54
Postat av: matilda

fin sminkning!

kika gärna in på min blogg och ge tips på önskat inlägg :)kram!

2011-09-25 @ 12:57:15
URL: http://matildaelisabet-
Postat av: Kiana

superfint! du är tvärduktig på göra det fint med ögonskugga!

jag har en fråga, vet du hur man applicerar trippel concealern? ja har letat på nätet men hittar inte nåt. skulle vara tacksam :)

älskar er blogg ! kram

2011-09-25 @ 14:32:00
Postat av: Malley

Gud! Vad du är fin Dejana!

Älskar dina och Louises sminkningar!

Älskar bloggen!

Älskar er!

2011-09-26 @ 20:20:09
Postat av: kristin

fint :)

2011-09-28 @ 01:49:39
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0