12:55 Fredagens make up:

Såhär gjorde jag mitt hår:

Först duschade jag och tvättade det som vanligt. När det var halvtorrt kramade jag i min lockgelé från Scandinavian Formula i hela håret. Sedan började jag trattföna och krama fram mina lockar tills håret nästan var helt torrt. Jag avslutade med ytterligare lite lockgelé och kramade även i glansdroppar (också från SF) för mer.. glans? Haha.

 

(åhååå, skrev hela inlägget och sen försvann allt för internet slutade funka..)

Såhär såg min make up ut i fredagskväll (på Dejanas klass samhällsfest, haha). Det blev något lite mer naturligt till slut. Det känns som att det kan se konstigt ut om jag aldrig har smink annars och helt plötsligt kommer med glitter, fjädrar och en massa annat spektakel (haha) från ingenstans. Men jag kanske bara inbillar mig?

BAS:
Duttade bara på lite av min Oliva Foundation på det allra värsta (alltså inte i hela ansiktet, vill låta min hy vila just nu).

ÖGON:
Skuggor i tonerna guld, lila, brunt och svart från min Viva la Diva palett med 48 skimriga skuggor.
Vit kajal från SOLO (deras tidningssmink är faktiskt bra!).
Svart flytande eyeliner från Loreal.
Mascara från Deborah, LashCreator Volume & Care (den är huuuur bra som helst!).

LÄPPAR:
Vaselin först för att återfukta.
Lumene Natural Code läppstift i färgen nr 4 "Satin Coral".



Kommentarer
Postat av: felicia

kan du eller dejana göra en video det var länge sedan ni gjorde en:)//så

sööt du är!!

2011-09-25 @ 13:39:20
Postat av: sophie*-^

Jättefint! :)

2011-09-25 @ 14:13:47
URL: http://www.plasticbag.devote.se
Postat av: Moa

Du är så satans vacker!! ... har läst bloggen bara några veckor bara, och om jag inte har fattat helt fel så har du fått några utslag i ansiktet? Vad är det för typ av utslag om jag får fråga? Och är det därför du inte sminkar dig så mycket längre?

2011-09-25 @ 16:58:29
URL: http://moadahlgrens.devote.se
Postat av: maja

ditt hår är så himlans fin, har du färgat det någon gån ? :)

2011-09-25 @ 17:04:58
URL: http://majaochfrida.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kan du göra en haulvideo på det du köpte i Jönköping eftersom du skrev att du skulle dit??

2011-09-25 @ 17:37:31
URL: http://fotojc.blogg.se/
Postat av: Emma

du har såååå fint hår! :)

2011-09-25 @ 18:33:02
URL: http://www.emlocation.devote.se
Postat av: tinit

tjena lollo! de är klart att du kan bre på öite när de är fest. är de fest dså är de FEST. de är ju bara kul att få klä upp säg lite extra;)

2011-09-25 @ 21:15:04
Postat av: Anna

galet fint!!



skulle du kunna kika in på min blogg?

och kanske ge förslag på vad man kan göra för inlägg?

jag har en blogg som jag visar outfits och lite skönhets saker + vardags blogg.

och typ hur man gör så att man får läsare.

Jag ÄLSKAR eran blogg!

skulle uppskatta det JÄTTE mycket!

Kram Anna!

2011-09-26 @ 14:00:34
URL: http://annastockelid.blogg.se/
Postat av: sarah

nej det va inte snyggt ;) nu kmr alla ba dampa men jag säger alltid som jag tycker och tänker vilket är jävligt bra jag är en bra person som säger vad jag tycker och tänker än att ljuga så louise det var inte fint på dig . kram <3

2011-09-26 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0