08:47 NY BLOGG: LOUISESTYLE

(klicka på bilden för att komma till bloggen)
Guess what? Jag har börjat blogga på egen hand (igen!) Precis som Dejana. Nu tänker säkert majoriteten av er "Om du inte ens kan uppdatera en blogg, hur ska du kunna uppdatera två då?". Saken är den att anledningen till att jag inte uppdaterar så ofta här är för att jag inte vet vad jag ska skriva om - för i den här bloggen måste jag skriva inom ramen "Skönhet". På min andra blogg kan jag skriva om vad som helst, när som helst och vad jag vill. Kommer självklart inte glömma bort Beautyfreaks eller något då den här bloggen är min och Dejanas lilla bebis!
Behöver bara någonstans att skriva av mig lite. Allt jag håller inom mig liksom.
WWW.LOUISESTYLE.WEBBLOGG.SE


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥

om det är det som är problemet till dålig uppdatering! så kan nog alla dina trogna läsare tipsa dig! ELLER HUR! Kom igen alla nu! Vi ger Louise tips om vad hon kan blogga om!



Mina tips:

♥Video: Regnbågs tutorial♥

♥Video: sotning av något slag. t. ex. blå, lila, svart♥

♥Text Och Bilder: DIY! gör dina egna t. ex. läppglans, skrubber, ansiktsmasker m.m

♥ 30 dagar: Hitta själv på en 30 dagar, med bara skönhet!♥

♥ Video: Gör fler av månadens favoriter! ♥

♥ Video: Frisyrer ♥

♥ Video: kvälls och morgonsrutin! ♥

♥ Text och bilder: Din önskelista ♥

♥ Video: Morgon till kvälls rutin ♥

♥ Video: Favorit look ♥

♥ Video: Smink till skolan ♥



där fick du tips av mig :)



//Ellen ♥

2011-09-14 @ 14:51:36
URL: http://mollani.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det därför du aldrig skriver på bloggen , det e bara dejana som skrive , e det bara hennes blogg nu ?

2011-09-14 @ 16:32:27
Postat av: ida

E du trög eller? Hon skriver ju att hon inte kommer lämna Beautyfreaks, läs texten innan!!

2011-09-15 @ 14:38:40
Postat av: Anonym

omen det e bara dejana som skriver och är social !!!



sååååååå

2011-09-17 @ 08:47:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0