18:25 Inbakade småflätor?


Ni är många som frågar hur jag och Louise gör de här småflätorna på sidan av huvudet
och det enda man behöver kunna från början är hur man gör vanliga inbakade flätor. Kan ni inte det kan ni kolla in DENNA och DENNA videon.

Jag har faktiskt gjort en video på hur man gör flätorna för ett bra tag sedan, men jag vet att videon är ganska dålig egentligen. Ljuset är skit, jag HATAR hur kort min lugg var och musiken är katastofal (Youtubes Audio-bibliotek är ingen hit..)

 

Om ni vill få det bättre förklarat så kolla in början av denna videon:



Pussar!


Kommentarer
Postat av: A

Grymt snyggt men väldigt svårt att göra på sig själv :o( Nåt tips? Antqar man måste öva öva och öva eller?

Blir bara inte så där bra när jag gör det på mig själv.

2011-09-07 @ 19:50:17
URL: http://mlomt.blogg.se/
Postat av: sanna

hej!

jag har haft riktigt jobbiga problem med mjäll några år nu, har sårskorpor i hårbotten och över hela huvudet är det täckt av mjäll. jag har testat schampon, gått till doktorn och fått medel där men ingenting har hjälpt! du har ingen aning om hur man får bort det? :) kram!

2011-09-07 @ 22:22:04
Postat av: Anonym

Dejana kan du inte göra en video hur du gör dina sido flätor? Fattade inte så mycket av hur man skulle fläta! Snälla de är så snyggt!!!:)

2011-09-08 @ 18:38:50
Postat av: EBBA

DU ÄR SÅ SNYGG

2011-09-11 @ 12:15:59
URL: http://ebbaabrink.blogg.se/
Postat av: Yellowhero

Jättesnygga flätor :)



Kolla gärna på min blogg:

www.yellowhero.blogg.se

2011-10-21 @ 15:39:15
URL: http://yellowhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0