14:52 Dagens makeup: Just a thin line


PRODUKTLISTA:
BAS:
- Make Up Store Cover All Mix.
- i.d. bareMinerals "2N Medium Beige".
- Deborah Natural Effect Blush "04 Spicy".

ÖGON:
- Lumene Eyeshadow Primer (många undrar varför man använder ögonskuggsprimer om man inte har någon ögonskugga, men det ljusar upp området på ögonlocken och hjälper eyelinern att sitta mycket bättre).
- Make Up Store Cake Eyeliner "20 black".
- Deborah Lash Creator Volume & Care mascara "Black" (enbart på övre fransraden).

LÄPPAR:
- Ingenting.
Ja ibland orkar jag faktiskt dra två streck på övre fransraden, haha. Jag är sjukt noggrann när jag applicerar eyeliner så jag brukar inte hinna med det på morgonen. Idag hann jag dock och visst kan två små streck göra stor skillnad? En tunn rad eyeliner på övre fransraden piggar både upp ögonen och ger extra sug i blicken.

Kommentarer
Postat av: Carros Beauty

Ibland är det snyggast med bara eyeliner.

Är förresten lite avis på din hud, den ser hur fin som helst ut. :)

2011-10-06 @ 15:29:05
URL: http://carrosbeauty.blogg.se/
Postat av: Elina

hejdu jag tänktr använder ni vatten till cake eyeliner eller mixing liquid!?



kram tack för en bra blogg :D

2011-10-06 @ 17:09:22
Postat av: Cyt

Kan du inte visa hur du målar med eyelinern? :)

2011-10-06 @ 17:52:55
URL: http://Lennhammer.wordpress.com
Postat av: natalin

hon använder vatten elina , en fråga hade du inte elinasbeautyblogg förr?

2011-10-06 @ 17:59:18
Postat av: malin

har du skrivit en recension på make up stores cover all mix? :)

skulle gärna vilja veta lite mer om den

kram!

2011-10-06 @ 19:25:42
Postat av: Emma - Make Up Freak

Håller med Carros Beauty, så avis på din hy. Vad du än gör, fortsätt med det.



Bästa vardagsmakeupen är just det du gör nu. Själv är jag sjukt trött på mornarna så jag hinner inte det hehe.



Keep up the good work tjejen!!

Kram

2011-10-07 @ 22:57:29
URL: http://kipsomakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0