15:45 Nytt: Baby Foot


Baby Foot Deep Skin Foot Exfoliation.
Till en behandling.
279 kr. på eleven.se

"Hårda och torra hälar? Drömmer du om bebismjuka fötter! Nu finns möjligheten med Japans mest sålda fotvårdsprodukt!

Baby Foot är sockar som du använder i 2 timmar och som ger dig ett otroligt resultat. Baby Foot avlägsnar döda hudceller och ger dig lena, mjuka fötter. Fötterna behandlas av en gel, bestående av 17 naturliga extrakter som får verka i två timmar."



Så här det det ut när man öppnar. Instruktioner samt före- och efterbild. Jag som har EXTREM fotfobi kollar inte ens på bilderna nu när jag skriver detta inlägget. Okej att det är en fot-produkt, men måste man ha bilder på fötter ÖVERALLT? Haha..fy.


Påsen som sockarna/behandlingen ligger i.
För mer information, bilder, innehållsförteckningo och recensioner på produkten: klicka HÄR!


Detta trillade ner i brevlådan tidigare idag och jag måste säga att jag är väldigt nyfiken.

Jag har som sagt "fot-fobi" (om det ens finns någonting som heter så), men det är därför jag är EXTRA noga med att sköta om mina fötter så att de i alla fall ser så "bra" ut som möjligt. Två minus direkt dock: priset & att det bara är till en behandling, MEN efter att ha läst recensionerna på eleven.se så har ingen haft någonting negativt att säga! Min mamma har problem med torra hälar osv. så hon ska få äran att testa denna produkten eftersom jag då kan se skillnaden bättre.

Jag återkommer såklart med en recension direkt efter hon testat!

Kommentarer
Postat av: Cyt

Åh, har varit sugen på den länge!

2011-10-06 @ 17:54:36
URL: http://Lennhammer.wordpress.com
Postat av: Dragana

Ana köpte det i ullared där det är mycket billigare, det funkade verkligen! Så jävla mjuka fötter fick hon sen haha men processen innan dem blir så lena är inte så vacker, flagnande hud är inte min favorit

2011-10-06 @ 18:59:15
Postat av: Elina

Hej, vi fick också hem den eftersom mamma är fotvårdare och utsedd till sveriges bästa fotvårdare. Så ville dom att mamma skulle testa och skriva vad hon tyckt. Så hon testade och slutade med att hon fick en stor allergisk reaktion och tydligen har hennes bästa vän fått samma sak nu när hon testade den :/ vet inte om det baraa är ett sammanträffande eller om man ska se upp :/

2011-10-07 @ 14:58:40
Postat av: Lisa

Nyfiken på resultatet!

2011-10-07 @ 17:58:27
URL: http://laysa
Postat av: Lisa

Nyfiken på resultatet!

2011-10-07 @ 17:59:10
URL: http://laysa.devote.se
Postat av: Anonym

gör concealerresentionen nu, pleeeeassseeee!!!!!

=)

2011-10-07 @ 18:56:35
Postat av: Linda

Blir ni sponsrade ? :)

2011-10-08 @ 14:29:45

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0