15:11 nytt borst-set: beautyneeds


Här har ni lite bilder på mitt nya borstset från märket Beautyneeds. Min vän Enni var utomlands nyss och jag skickade med henne pengar så att hon skulle köpa setet till mig på taxfreen. Det kostade 150 kr. Jag är hur nöjd som helst! Borstarna är mjuka och känna proffsiga. Mina favoriter är de lite större ögonskuggsborstarna som är perfekta för "blending" (alltså sudda ihop och sudda ut skuggor). 

Märket Beautyneeds finns bland annat att köpa på ICA kvantum. Där kan man köpa separata borstar och andra "beautyneeds" men jag har inte sett det här setet någonstans.

Kommentarer
Postat av: jullan

ja har de borst setet de är helt okej men borstarna tappar hår hela tiden :(

p.s. älskar eran blogg :)

2011-05-15 @ 20:33:14
Postat av: Cyt

Fint set :)

2011-05-16 @ 09:19:38
URL: http://Lennhammer.wordpress.com
Postat av: jasmine

Hej! var du med i quarnevalen (kth) i lördags här i sthlm? Stod och kollade på paraden när jag tror att jag såg dig haha!

2011-05-16 @ 14:35:39
Postat av: Vanesa

Den där har jag också och den är riktigt bra faktiskt. Med tiden så lossnat väldigt mycket strån men jag brukar använda dem som komplement borstar.. kör inte endast dem för dem är inte utav den bästa kvaliteten men duger riktigt bra :)

2011-06-08 @ 16:13:01
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0