15:40 Läppvinnaren och viktig info!

BLEV
. . . . . . . . . .
helt utan tvekan: ljusa läppar!

(Viva la Diva "59 Pink Peach")
Jag behövde inte räkna alls för att se att majoriteten av er föredrar ljusa läppar framför mörka,

M E N (!)
- ni måste verkligen börja LÄSA inläggen om ni ska kommentera. Fast att jag skrev OCH strök under att ni INTE skulle rösta på vad ni tycker är snyggast på mig, utan på vad ni tycker i allmänhet så gjorde ganska många det ändå. Nu spelar det ingen roll för de ljusa läpparna hade vunnit överlägset i vilket fall som helst, men det är inte första gången detta händer. Vi får ofta frågor om EXAKT samma saker som står i inlägget i fråga.

Det är så frustrerande, eftersom man då fotograferar, laddar in bilder i datorn, fixar till ljus och konstrast på bilderna osv., letar efter produktinformation som en galning och skriver ett inlägg i en timma och sedan så läser vissa av er inte ens det och sedan frågar någonting som STÅR klart och tydligt i ett inlägg. Ni får självklart fråga för det är bara kul (helst i Bloggsvar), men fråga inte om en sak om ni inte läst inlägget i fråga för ni kanske får svar om ni faktiskt är lite uppmärksamma.
Tusen kramar och ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥

OJ! jag hade definitivt gjort fel!



haha, nu ska jag verkligen läsa IGENOM inläggen!

(trodde jag gjorde det?!)



//Ellen ♥

2011-03-17 @ 15:45:56
URL: http://mollani.blogg.se/
Postat av: Denice

Men snälla Dejana! Om ni skriver med stoora färgade bokstäver LJUST LÄPPSTIFT ELLER MÖRKT så kanske folk lixom bara ser det och går raka vägen till kommentarsfältet för dom tycker det är roligt att svara då får ni väl skriva den andra texten större då! Kramar Denice

2011-03-17 @ 16:28:32
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, tyckte det var ganska kul att se hur många som inte läste igenom inlägget xD Man blev lite irriterad också.. Haha ganska lame. Svårt att läsa hela eller?

2011-03-17 @ 16:30:07
URL: http://dancinginmydreams.blogg.se/
Postat av: Denice.E

Sv:Nee jag blev inte irriterad jag bara tycker att om ni vill att man ska läsa texten som jag förstås brukar göra på bloggar men ändå så tycker jag ni kanske ska framhäva den texten så mycket som möjligt kanske göra den tjockare? :) Ha en superfin dag du okcså Kramar Denice.E

2011-03-17 @ 17:14:56
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag röstade på ljusa läppar för att jag tycker att det är finast. Jag själv har nästan bara ljusa läppstift :) btw bloggen äger :) <3

2011-03-19 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0