22:33 Dagens make up: Våren är i luften!

Eller...den VAR. Igår bland annat, innan det åter började snöa idag och blev ett totalt slask-kaos!

Här har ni i alla fall dagens make up. Körde på lite färg för att liva upp dagen!



PRODUKTLISTA:
BAS
- Concealer roll-on för mörka ringar från Garnier.
- IsaDora Velvet Touch Compact Powder "15 Medium Beige Mist".

ÖGON
- Lumene Eyeshadow Primer.
- IsaDora Inliner Kajal "50 Satin White" som bas.
- De här skuggorna ur nedre delen av 120-paletten från eleven.se:

- IsaDora Inliner Kajal "56 Blonde" på vattenlinjen.
- Cake Eyeliner "20 Black" från Make Up Store.
- L'oréal Volume Million Lashes mascara "Black".


Jag ska inte be om ursäkt för dagens uppdatering för jag sitter här med världens fetaste huvudvärk och har knappt orkat röra mig idag. Min lillebror hade 40 graders feber i några dagar, fram tills igår och min mamma är sjuk hon också, så nu håller jag bara tummarna på att mina förkylning går över snart så jag kan börja trääänaaaa snart! Jag går ju fortarande i skolan och är med på idrotten osv., men det är ju mest för att jag är dum i huvudet, haha.

Kommentarer
Postat av: Amanda

"men det är ju mest för att jag är dum i huvudet" hahaha dog lite där!

2011-03-09 @ 23:18:08
Postat av: Ilona

Superfin look :)

2011-03-10 @ 07:05:10
URL: http://Charmedwriter.wordpress.com
Postat av: Olivia

Jättefint! Ska försöka göra en likadan (fast kommer att missslyckas).

Ingen kan sminka så bra som du!

2011-03-10 @ 15:17:56
URL: http://oliviasbilder.blogspot.com
Postat av: frida;)

Hej Dejana! Jag älskar er blogg men kan ni inte lägga upp mer inlägg för den är så bra och fin! Jag älskar den!;) <3 kramar frida

2011-03-10 @ 17:13:21
Postat av: Fanny

jättefin sminkning! men skulle någon av er visa er bas rutin? minns inte om ni gjort någon sån men skulle iaf vara roligt!

2011-03-10 @ 17:33:16
Postat av: Moa Eklund

Jag älskar dina ögon, så vackra :) jag smälter!

2011-03-10 @ 22:56:33
URL: http://mooaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0