18:32 Dagens make-up: Vardagssotning



Här har ni dagens make-up! Var hur stressad som helst imorse när jag tog bilderna så de är ju inte de bästa och hann inte ta bort den lilla mascaraplutten på ögonlocket innan jag tog dem heller, men vem bryr sig? Haha. Hoppas ni gillar det!
PRODUKTLISTA:
BAS
- Maybelline Pure Liquid Mineral foundation "010 Ivory".
- Garnier Anti-dark Circles Eye Roll-on.
- IsaDora Velvet Touch Compact Powder "15 Medium Beige Mist".
- MaxFactor Bronzing Powder "01 Golden".

ÖGON
- Lumene Eyeshadow Primer.
- Kubiss Eyeliner "Black", som bas på ögonlocket.
- Den ljusaste skuggan ur: IsaDora Eye Shadow Quartet "44 Muddy Nudes", som highlighter under ögonbrynet:

- Arcancil UltraShadow Duo "302 Ocre-Roseau" (skimrig brun skugga), på hela ögonlocket.
- IsaDora Inliner Kajal "56 Blonde", på vattenlinjen.
- Cake Eyeliner från Make Up Store "20 Black".
- L'oréal Volume Million Lashes mascara "Black".

- Ingenting på läpparna.
XOXO,

Kommentarer
Postat av: Linnéa

SNYYYYYYYGGT!

2011-03-23 @ 19:42:17
Postat av: nn

när jag gör en sminkning med ögonskuggorna.. ser hela sminkningen helt smutsig ut.. sminkningen på dina bilder ser fräsch å ren ut .. haha hoppas du förstod :S men vet du vad problemet kan vara? kram.. älskar er blogg :)

2011-03-23 @ 20:10:10
Postat av: Dejana, Beautyfreaks.

Svar till nn:

Jag förstår precis avd du menar för det är exakt så jag tänker när jag kollar på andras sminkningar på nätet, haha =). Testa en ögonskuggsprimer och sen - öva=)! Man får hitta olika knep själv för att det inte ska se smutsigt ut helt enkelt. Sudda, testa ljusare färger osv. Kram!

2011-03-23 @ 20:18:10
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: ida

åå vad fint föresten tack att du kommenterade på min blogg och att du tyckte det vart fint på mig:D

jag ska också kanske börja göra videors:):D

2011-03-23 @ 22:11:31
URL: http://idatallavaaralind.blogg.se/
Postat av: emma

otroligt snyggt, kan du inte göra en tutourial på denna sminkning? :)

2011-03-23 @ 22:53:47
Postat av: Fanny

Väldigt fint, har funderat på en sak ett tag, hur bra sitter ert smink. Skulle du inte kunna ta en bild på eftermiddagen när du gått en hel dag med sminket. (för jag antar att du tar dem när du sminkat klart dig) hehe :)

2011-03-24 @ 22:52:48
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Postat av: Jennie

Verkligen jättefint! Naturligt men ändå "lite mer" :) skulle du kunna göra en vido på den sminkningen? Tack o hej!

2011-03-25 @ 19:31:23

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0