21:00 Tips: Claudia-produkter på nätet

Som ni säkert märkt ett antal gånger så har både jag och Louise använt några sminkprodukter från märket "Claudia", bl. a. några nagellack, en ögonskuggsborste, kajalpennor, läppennor, eyedusts (lösa ögonskuggor) och ett läppstift (länkar).

När ni frågat var det finns att köpa så har vi hänvisat till SUUUUPEERmarket:en där vi själva köpt våra Claudia-produkter: Gekås i Ullared! För er som inte bor i närheten av Ullared har jag nu hittat ett ställe på nätet där de säljer produkter från märket Claudia (men också andra vanliga samt dyrare märken som Wet´n Wild, Lancome, Dior mm.) www.modegallerian.se För att komma direkt till enbart Claudia-produkterna: Klicka här!

Sidan är i första hand en klädessida, men om ni klickar er in på "makeup" under rubriken skönhet så kommer ni till sminket.

Varför Claudia?
Varför jag tipsar er om var ni kan hitta just detta märket på nätet är för att ni frågat efter dem och för att produkterna är billiga! Tyvärr så är det ändå ganska mycket dyrare på webben än på Gekås i Ullared där ett nagellack från Claudia kostar 10 spänn(!) och likaså läppstiften och andra produkter, men de är fortfarande billiga här. Så för er som undrat var man kan hitta produkterna om man inte bor nära Ullared, varsågoda!

HAR NI FRÅGOR ANGÅENDE LEVERANS, FRAKT ELLER LIKNANDE: Fråga inte mig. Läs på hemsidan! Klicka bara på "kundtjänst" eller "leverans". Jag har inte beställt från denna sidan, men när det gäller andra sidor också. Klicka er in till hemsidan i fråga och läs. Det är inte så jobbigt, lovar. Det kommer att ge er mycket värdefullare svar än jag kan ge.
UPDATE (16 mars 18:26): HAHA! Det här måste ju vara ett skämt!? Jag var så glad och chockad över att ha hittat Claudia-produkter på nätet, så har de en EGEN webshop...haha! Tack Burcu för att du informerade om detta, jag hade ingen aning...
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Emma-foto,dans,musik,tattoo,livet.

claudia nagellacken är sjukt bra.

köpte dock bara 3 genom skilniga och en lila eftersom inga av de andra färgerna passade mig i smaken men de är gryma.

2011-03-15 @ 21:40:18
URL: http://eemmaamandaa.blogg.se/
Postat av: Modegallerian.se

Hej!



Kul att ni bloggat om vår sajt!



Ert inlägg ligger nu uppe på vår sajt och ni är med och tävlar om att bli "Månadens Bloggare"!



/Modegallerian.se

2011-03-16 @ 15:03:34
URL: http://www.modegallerian.se
Postat av: emma

wet n' wild är inte dyrt.............. det kostar typ 6 kr för en ögosnkugga eller ngt på ullared? o.o

2011-03-16 @ 15:03:57
Postat av: Julia

Hejsan, och tack för en underbar blogg!



Jag tänkte fråga en sak eftersom jag vet att ni kan ganska mycket om skönhet och så. Jag undrar om det är dåligt för håret att använda shampo och balsam för färgat hår även fast man inte har färgat eller slingat hår??



Skulle gärna vela ha svar i ett inlägg för att jag kan inte gå in på

Bloggsvar :D



2011-03-16 @ 16:02:08
Postat av: emma

haha nu vet jag vad för smink jag ska köpa när jag åker till ullared i sommar :D

2011-03-16 @ 16:30:20
Postat av: Dejana, Beautyfreaks.

Svar till Emma:

Jag skrev inte att Wet n´ Wild är dyrt? Haha. Jag skrev att det förutom Claudia-produkterna också finns andra "vanliga" SAMT dyrare märken. Wet n´Wild var alltså det "vanliga" och Lancome och Dior de dyrare. Kramar!

2011-03-16 @ 16:54:02
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Burcu:D

Dem har också en egen webshop:

http://www.claudia.se/

2011-03-16 @ 17:49:11
URL: http://burcus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0