20:02 Nytt för håret: Dove Repair Therapy

Denna serien med produkter går ju på reklam just nu, men just denna är som en inpackning och ett balsam i ett! Snabbverkande som ett balsam, men lika intensivt djupverkande som en inpackning. Jag köpte också shampot i samma serie: 27 kr. på ICA Kvantum.


Dove Repair Therapy Intense Repair Express Intensivbalsam.
180 ml.
Cirka 37 kr. på ICA Kvantum.
SÅ HÄR BESKRIVS PRODUKTEN PÅ DOVE'S HEMSIDA:
Dove Intense Repair Express Intensivbalsam är ett djupverkande balsam med inpackning inuti som ger en intensiv reparerande effekt.
Använd dagligen istället för ett vanligt balsam. Resultatet är ett mjukare och starkare hår som är återfuktat på djupet.
Doves avancerade teknologi för vård av skador och reparation: patenterade FIBRE ACTIVES tränger djupt ner i håret för att återuppbygga det inifrån.
MICRO MOISTURE SERUM ger näring och hjälper till att reparera hårstråets yta från rot till topp.


Låter ljuvligt, eller hur? Nu har jag ju absolut inte slitet hår eftersom jag kapat av 15 cm. av det, men jag tycker ändå om att använda produkter för torrt och skadat hår eftersom de - som denna - hjälper till att förebygga framtida skador.
Känns som att vi kommer ha många recensioner i bloggen om ett tag, men jag antar att ni vill veta hur dessa fungerar för mig? I så fall skriver jag vad jag tycker om dem om någon månad, när jag hunnit gå igenom en bra bit av flaskorna.

Kommentarer
Postat av: Eline

Jag använde det innan och älskade det! Använde ävenschampot. Mitt hår blev tyvärr risigt och torrt och har nu bytt ut det. En sak, du har skrivit att det kostar 27 kr där uppe och längre ner att det kostar 37 kr ;) kram!

2011-07-17 @ 20:41:19
URL: http://Eliine.devote.se
Postat av: Dejana, Beautyfreaks.

Svar till Eline:

Nejdå, jag skrev rätt. Det står ju att jag köpte shampot - som kostade 27 och sedan produkten på bilden - som kostade 37. Tack för att du delade med dig om hur produkten fungerade för dig. Efter jag använt shampot och intensivkuren idag för första gången så är håret suuupermjukt! Hoppas det håller i sig=). Kram!

2011-07-17 @ 20:48:59
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Malin R

Wow! Jag trodde den skulle vara mycket dyrare, tack för tipset!

2011-07-17 @ 21:02:49
URL: http://skincarebymalinr.wordpress.com
Postat av: Malin (mmmaliin.blogg.se)

Hej Dejana! :)

Jag tittade nyss på dina videos om din ätstörning du hade förut, och jag måste bara sägaatt du är sjukt stark som slutade att inte äta eller vad man ska säga. Och du är visst vacker, såååå fin! Men det skumma är att när jag hör sånt, typ om ätstörningar och sånt så får jag för mig att jag ska få ätstörningar, även fast jag vet att jag inte kommar få det, så jag satt och skakade när jag tittade på videon. Inte därför, men för att... jag vet inte, jag blir bara så... nej jag vet inte det heller men ah. Och just det, medans jag tittade på den så åt jag choklad :D Haha. Puss och kram <3

2011-07-17 @ 21:34:49
URL: http://mmmaliin.blogg.se/
Postat av: Alva

Ja, jag såg också den videon nyss. Tycker också att du är otroligt start :D Och jag tycker att du är jättefin. Skulle vilja se ut som du! Men visa gärna hur det funkar med den där produkten. Kram!

2011-07-17 @ 21:40:53
Postat av: Alva

Ja, jag såg också den videon nyss. Tycker också att du är otroligt stark! Och jag tycker att du är otroligt vacker! Skulle vilja se ut som du. Men skriv gärna hur ditt hår blev av den där produkten. Kram!

2011-07-17 @ 21:44:14
Postat av: linnéa

gärna en review :D för mig som är lite skeptisk mot hårprodukter som säljs i mataffären.

2011-07-18 @ 00:36:39
URL: http://purfection.blogg.se/
Postat av: Eline

Oj, såg inte att det står schampot haha :)

2011-07-18 @ 08:48:17
URL: http://Eliine.devote.se
Postat av: Emelie

Använder det och kan bara säga .... det känns inte som att jag har nått hår när jag drar igenom "håret"

Det blir inga tovor och håret känns verkligen vårdat! puss

2011-07-18 @ 12:18:19
Postat av: Madeleine

Måste testa den där :D Riktigt bra pris^

2011-07-18 @ 18:22:50
URL: http://lardigtecknaportratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0