22:12 Svar angående Blogresponse:

Hej på er! Några av er har redan frågat om vi tagit bort vår Blogresponse, men NEJ det har vi verkligen inte gjort. Vi hade självklart informerat er om detta om så var fallet. Det fungerar dock inte på min dator heller! Vet inte om det gör det för Louise, men jag har testat att logga in ett flertal gånger idag och det fungerar inte. Det står att det är någon error eller att sidan inte kan hittas - oavsett vilken webbläsare jag använder. Har testat från både Mozilla Firefox, Internet Explorer och Google Crome, men det är likadant på alla. Så det måste vara något fel på Blogresponse helt enkelt. Om ni inte får svar på era frågor innom kommande dagar vet ni alltså varför - det fungerar inte! Lite synd, men hoppas på att det löser sig så snart som möjligt.
Kram på er sötnosar och ha en fortsatt superfin kväll! Ps: För er som inte gör ett skit och sitter hemma och tycker synd om er själv: I feel ya'! Haha...för mig blir det läggdags om 5 minuter. Kram!

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Du passar sjukt bra i kort hår! :)

2011-07-21 @ 23:16:39
URL: http://crossnfeathers.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej, det är för att bloggresponse har uppdaterats till ''bloggsvar'' tror jag! :D <3

2011-07-22 @ 10:03:40
URL: http://typlouise.blogg.se/
Postat av: alice

hej, jag har en fråga till Louise. Eller mer ett tips på vad som kunde vara kul att se. Dejana har ju spelat in en video där hon visar hur sitt sminkbord ser ut och hur hon sorterar sitt smink osv. Skulle inte du också kunna göra det Louise? För det vore skoj att se ;) Tack för en sjukt bra blogg förresten ;)

2011-07-22 @ 11:53:46
Postat av: Fridizz

Där bloggrespons brukar vara står det bara:



Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.



Jag har internet explorer, och det har alltid vart där inan, hoppas att det löser sig och tack för en underbara blogg!<3

2011-07-22 @ 11:54:17
URL: http://fridizzens.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej :)

Jag har en fråga till er. Jag undrar om ni vet någon bra foundation i prisklassen 0-150 kr? Sen vill jag gärna ha något tips på någon bra rengöringsserie. Där varje produkt kostar ca 200 kr eler mindre.

2011-07-22 @ 13:29:48
Postat av: Denice Eriksson

Haha du där uppe nejj det är bloggsvar som har uppdaterat till blogresponse! :) <3



Dejana: Ja gud vad det krånglar jag har också försökt! ;O

2011-07-22 @ 13:42:17
Postat av: Eline

Det funkar för mig! :) Jag har Google Chrome.

2011-07-22 @ 15:16:11
URL: http://Eliine.devote.se
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Hej! tänkte bara tipsa om att just nu finns fler tävlingar med fina priser på blogg, det finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäla dig kolla i vänsterspalten så hittar du tävlingarna:)

Annars kanske du vill göra ett bloglovin byte?;)

kram

2011-07-22 @ 15:37:16
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Emilia

Nu när jag såg det gick jag in på min blogg och då¨fanns inte min häller där :( måste vara något fel

2011-07-22 @ 16:51:08
URL: http://annakarinemilia.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0