15:59 ny produkt: z skin


Z Skin Repair Intensive Cream - köpt på Hälsokraft för 189 kr.
Sprang in en snabb sväng på hälsokostbutiken Hälsokraft idag. Fick med mig den här krämen hem. Har hört en del bra om den och tänkte att den kunde vara värd ett försök! Bra för hudbesvär och hudirritationer. Låter bra mot utslag!

Här har ni liten beskrivning från den här sajten:
Z Skin Repair, tidigare känd under namnet Zona, har inneburit lösningen för mångas hudproblem. Detta tack vare sitt innehåll av det världspatenterade enzymet Zonase, ett marint enzym som utvinns från laxrom. Z Skin Repair är utvecklad i samråd med läkare och är en reparerande och vårdande serie för känslig, mycket torr och irriterad eller problembenägen hud, på kroppen, i ansiktet eller i hårbotten. Z Skin Repairs är en vårdande och skyddande serie för hela familjen.
Någon av er som testat den?

Kommentarer
Postat av: Hildas smycken

Blev nyfiken på att se en review nu! :)

2011-07-16 @ 16:11:13
URL: http://hildamattsson.blogg.se/
Postat av: Felicia -MYFELLAAN-

jag me1 :)

2011-07-16 @ 16:29:50
URL: http://myfellaan.blogg.se/
Postat av: amanda

Har hört att det är bra att hålla sig till en och samma hudprodukt och inte variera hela tiden med olika produkter. Kan ju vara en anledning till att din hy inte är i sitt bästa skick då det verkar som du köper nya produkter ganska ofta. Fast jag vet ju dock inte om du provar alla nya du köper men jag försöker bara hjälpa :) kramaar

2011-07-16 @ 18:15:03
Postat av: Ida

Älskar eran blogg!

Besök gärna min blogg!

http://imida.blogg.se

Den är om naglar, foto och mig själv!

2011-07-16 @ 22:19:04
URL: http://imida.blogg.se/
Postat av: Sumeya

Snälla kan ni göra minst 3 inläggar varje dag och typ 2 videoinläggar? :D <3

2011-07-17 @ 01:14:04
URL: http://sumeyaaas.blogg.se/
Postat av: u

Hej louise, jag behöver svar på detta

snälla, mitt bröllop är om en månad. HELP!!



Jo, för det första, så har mitt hår blivit lockigt?

har alltid haft platt, vad är det som händer?!!

för det andra så har jag börjat fått mer finnar av mitt finnmedel?! hjälp =(

2011-07-17 @ 15:28:59
Postat av: Louise

U:



Det kan bli så ibland med håret. Vädret som ändras och klimatet kan påverka! Men det är väl inte så farligt? =) lockigt hår är ju fint! Vill du ha det platt på ditt bröllop är det ju bara att platta det.



Jag tycker att du ska byta finnmedel och köpa dig något naturligt från en hälsokostaffär. Köp något bra (må vara lite dyrare men sååå värt det) som funkar bra mot känslig hy. För finnig hy är ju just känslig hy. Köp inte något som torkar ut för då finns risken att du får ännu mer finnar!

Försök annars att bara ta det lugnt och andas =) lycka till på din stora dag snygging! Puss

2011-07-17 @ 16:03:41
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har haft den krämen för jag har "Atopiska eksem" och när jag smörjar regelbundet med den så försvinner dem :) Men om jag slutar smörja kommer dem tillbaks igen, men jag tycker i alla fall den är bra! Kramar Emelie <3

2011-07-17 @ 19:09:32
Postat av: Ebba

Review?

2011-07-21 @ 21:22:20
URL: http://ebbaerikssoon.blogg.se/
Postat av: Victoria

jag har använt den i ansiktet i lite mer än två års tid mot min akne + för att bleka akneärr. ärren är nu borta, jag får inte lika många finnar men jag får dessvärre mycket "whiteheads" och blank t-zon.



då krämen är intensivverkande upplevde jag att den kunde torka ut vissa partier i ansiktet medan andra partier blev oljigare, men som sagt har den hjälpt mig mycket med utslag och ärr. använder en annan ansiktskräm nu men när jag har en inflamerad finne, småsår eller ärrliknande märken åker krämen fram!

2011-08-30 @ 01:29:55

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0