14:30 Video: Hur jag tvättar mina sminkborstar


Här har ni en väääldigt efterfrågad video! Louise har redan gjort en video (för över ett år sedan!) där hon visade hur hon tvättar sina sminkborstar: HÄR!

Detta är hur JAG tvättar mina sminkborstar och många makeup-artister osv. använder sig av exakt samma metod, men det finns flera sätt att tvätta sina borstar på (t.ex. sättet Louise använder sig av som Michelle Phan på YouTube visade för jättelänge sedan!). Så inget av dem är "mer rätt". Det beror helt enkelt på vad man föredrar, men båda funkar fint!

Hoppas ni gillar videon! Kramar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Heej, Jag undrar om ni har testat Id´s foundation?

Jag funderar på att köpa den och undrar isf vad ni tycker om den?:)Är det värt pengarna osv?

2011-07-02 @ 14:55:18
Postat av: Louise

Elin prova tikeis foundation från tikei.se! Superbra och billig är den också! :D

2011-07-02 @ 15:24:44
URL: http://dancinginmydreams.blogg.se/
Postat av: catharina

Du glömde säga att man inte får låta borsta "stå upp" och torka för då kan de lossna, utan att de ska ligga ned :)

2011-07-02 @ 20:10:38
Postat av: Jessica

Tjaa Diddi, kan inte du visa allt ditt smink hadde vart spännandfe ! :D

2011-07-02 @ 20:19:57
Postat av: Lina

Ja tvättar mina med diskmedel. o de funkar skitbra :)

2011-07-02 @ 20:43:17
Postat av: bella

vilken fin blogg, haft de bra? kolla gärna min blogg :)

2011-07-02 @ 21:02:34
URL: http://bellislife.blogg.se/
Postat av: simone

Hej kan ni inte ta upp solprodukter och sånt som är bra nu inför sommaren? Kan ni recensera brun utan sol produkter med? :D

2011-07-03 @ 00:50:16
URL: http://sponksie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej , jag har ett litet önskemål kan inte du typ vissa ditt smink och dina borstar det vore kul och jag älskar er blogg ! :))

2011-07-03 @ 00:56:25
Postat av: Anonym

Hej ! Kan du visa ditt rum ? jag vet att du gjort det innan men det ser ut på dina videos att du ändrat det ? blir jätte tacksam! Jag hoppas på att du läser det hära! DU ÄR SÅ VACKER , kram!

2011-07-03 @ 23:20:39
Postat av: julia

Man får INTE lägga hela borsten i vatten. Vattnet skall inte gå över metallen som håller själva borstet på plats. Då kan själva borsten lossa eftersom limmet kan lösas upp av vattnet. Detsamma (som ngn skrivit över) som att man inte låter borstarna torka upp och ner!

2011-10-21 @ 20:12:04
URL: http://juliaingvarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0