23:55 Dagens naglar: rött + vita dekorationer =


Glömde visa er dagens naglar innan! Det röda lacket är inte ett vanligt nagellack utan remsor från Incoco som man trycker fast på nageln och sedan filar man av det överflödiga. "Incoco Dry Nail Appliqué" heter de närmare bestämt och finns att köpa på Gekås i Ullared för 20 spänn. Fick dem av Louise och hon köpte först sådana till sig själv och gjorde en första intrycket-video som ni kan se här! Hon har samma färg i videon som jag har nu och blommorna gjorde jag med hjälp av mallar och ett vitt nail art-negellack som också finns att köpa på Gekås.
Hoppas ni gillar det. God natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har skrivit om mina favoriter inom sminkvärlden, kika gärna in och säg vad du tycker!:D

2011-01-24 @ 14:14:30
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: Denice.E

Hej dejana du tar ju bort håret på överläppen och jag vill göra detsamma men aldrig gjort ! ;) Men är det osmart och blir detdet enda man kommer få hålla på med sen eller att ta bort hår från överläppen hur snabbt växer det ut blir det stubb om man trådar ? och kommer det ut typ dubbelt så mycket hår ? Tacksam för svar Kramar Denice.E :):)

2011-01-24 @ 16:45:04
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej, kan inte ni göra en 80 tals sminkning o vad man kan ha för klädsel , ska på 80talsfest nu i helgen. hoppas ni läser ddetta :)

2011-01-24 @ 17:38:37
Postat av: Louise

Hej, vad menar ni med mallar?

Kandu visa,please!:D

2011-01-24 @ 18:08:52
URL: http://bunnymakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0