23:10 tack burcu!

Jag och Dejana ville bara tacka tjejen som mailade idolbilden ovan. Hon heter Burcu och hennes blogg heter http://burcus.webblogg.se.
Tusen tack sötnos! Bilden var jättefin (dock är Dejana mindre nöjd med bilden du valde på henne, haha, fråga inte mig varför!).

PS: Svar till Astrid: Japp, det är bara att mejla till: [email protected] (och ja, det är .se!)

PS2 av Dejana: Alltså, nej, blev helt sorgsen nu när jag läste en kommentar om att det var otacksamt av mig för det Louise skrev om vad jag tyckte om min egna bild. Det var ju förstås inte alls så jag menade. Jag tyckte att det var otroligt snällt och fint av henne att ta sig tid att göra en så fin bild. Det var mer ett skämt om att jag tyckte jag var så jäkla ful på den bilden och att jag borde vara mer sparsam med bilder jag inte är nöjd med på bloggen. Tack så mycket och förkåt om du tog det på fel sätt. Tusen kramar!

Kommentarer
Postat av: Burcu:D

Haha!

Jag tog bara en bild på er!

Jag är faktist jätte glad att ni tyckte om den!



Varför tyckte du inte om bilde på dig,du är jätte fin där,även Louise är också fin!

2011-01-13 @ 10:46:25
URL: http://burcus.webblogg.se/
Postat av: astrid

är det bara att mejla in bilder till er? :)

2011-01-13 @ 18:04:47
Postat av: veronica

louise? du köpte ju B-vitaminer förut, funkar det?:D

2011-01-13 @ 18:34:30
Postat av: karolina

vad otacksamt av dejana!!

2011-01-16 @ 15:02:21
Postat av: adem

cok tatlisin

gbg

[email protected]

2011-04-01 @ 15:22:17
URL: http://zeytinada.com
Postat av: Namn

haha förkåt? :D

2011-07-08 @ 23:34:28

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0