21:31 ny produkt: cracked effect

"Cracked Effect" nagellack från Depend. Finns att köpa på bland annat ICA Kvantum, Lindex.

Fick det här nagellacket i en försenad julklapp av mamma. Var lite skeptisk först när jag såg det ute i butik för ett tag sedan. Eftersom att nagellacket är en kopia av IsaDoras grafitti-nagellack kändes det lite halvt sådär, jag vet inte varför.. men det känns ju alltid lite roligare att ha "originalet"!
Men det här funkar finfint och kostar 39 kr till skillnad från IsaDoras som ligger på 69 (dock är ju deras flaska större osv).
Prövade bara lite hastigt över min franska manikyr jag gjorde igår kväll. Jag gillar det! Kan tänka mig att det är häftigare med en stark färg under. Ni lär se mer av detta i dagens lack nu framöver!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Leopard grr

2011-01-11 @ 10:46:05
Postat av: Anna

Hej tjejer! Jag är en "kärring" på över 40 med en snart 13-årig dotter, och jag vill tacka er för utmärkta sminktips och er sköna stil rent generellt. Min dotter sitter framför datorn och "härmar" er varje dag och det är fantastiskt att se vilka framsteg hon gör tack vare er! På min tid fick vi nöja oss med taskiga teckningar i VR som sminkinspiration, så det är ju tur att utvecklingen går framåt. Ni har tom lärt mig ett och annat...

Dessutom anser jag som mamma att ni är utmärkta förebilder för andra unga tjejer, och inte alls så drygt självgoda som vissa andra bloggare,- jag nämner inga namn, men en av dem rimmar på "Lizzie"... Hur som helst, fortsätt som ni gör och lycka till, önskar en halvgammal morsa! :)

2011-01-11 @ 11:14:24
Postat av: Elisa

Köpte mig ett sånt graffiti lack förra veckan och det är verkligen sjukt snyggt med ett starkt lack under! :D

2011-01-11 @ 20:49:58
Postat av: Josäfin :>

Yo =D

Har du haft en bra dag? =D

2011-01-11 @ 21:12:26
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Yo =D

Har du haft en bra dag? =D

2011-01-11 @ 21:12:30
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Yo =D

Har du haft en bra dag? =D

2011-01-11 @ 21:12:41
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0