20:40 min favoritdoft..

ESCADA "Marine Groove" som gavs ut sommaren 2010.

Min favoritparfym för tillfället är lätt den här godingen som jag fick i julklapp av mamma! Har alltid gillat Escadas parfymer då de doftar sött och friskt på samma gång.
Jag tror Escada ger ut en ny parfym varje sommar som är Limited Edition. Eller har jag fel? Dock säljs det ju resten av året då. Lite synd ändå om man riktigt fäster sig vid en speciell doft, så är det ju svårt att få tag på den sen.
Jag tycker den här luktar väldigt bärigt och fruktigt! Men samtidigt sött (jag är en sucker för söta dofter). Den beskrivs såhär (från eleven.se):
Toppnoter: Passionsfrukt, Grapefrukt & Röda vinbär.
Hjärtnoter: Pion, Cyklamen & Jasmin.
Basnoter: Cederträ, Myskiga noter & Ambernoter.



Kommentarer
Postat av: Lina

Den parfymer har jag med och den luktar sjukt gott.

Det enda dåliga är väl att det ´är ''eau de toilette'' och den går bort snabbt, den kostar ju runt 600 så det är lite synd..

ni har jättebra blogg förresten och när ni inte uppdaterar kollar jag på era gamla video inlägg osv :)

2011-01-27 @ 21:13:05
Postat av: vanessa

är det slut med smink videosar eller? :) den perfymen lyktar riktigt gott :D må gott <3<3

2011-01-27 @ 21:59:37
Postat av: moat

Hej! Alltså jag tror att jag har hittat din tvilling. Ni är så sjukt lika. Hon heter Antonia Pettersson och bor här i luleå. Titta upp henne på facebook :)

2011-01-27 @ 23:22:40
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Fin ny header! Like it:)

2011-01-28 @ 08:44:54
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: ida

den escada parfymen har jag oxå. den luktar jättegott!

Älskar eran blogg :)

2011-01-28 @ 09:55:27
Postat av: Frida

Skulle ni kunna ha en läsarträff i Stockholm någon gång? Vill verkligen det! :D

2011-01-28 @ 16:34:43
Postat av: Cyt

Den luktar så gott!

2011-01-28 @ 23:07:28
URL: http://Lennhammer.Wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0