15:55 Dagens naglar: Ljusrosa fransk


Med blixt.

Utan blixt.
Dagens franska manikyr! Har fått dille på det nu. Toppade dock det med ett ljusrosa nagellack för att tona ned det vita lite. Hoppas ni gillar det!

Förresten, kan ni snälla sluta tjata om uppdateringen? Tror ni inte vi vet att det har varit sämre uppdatering de senaste dagarna? Vi bloggar när vi har något att blogga om och när vi känner för det och det är så det ska vara. Jag har en svacka och mår riktigt dåligt just nu. Så jag har inte så mycket att skriva om för jag har saker att lösa privat. Vi skriver när vi kan, vill, har tid och helt enkelt har något att skriva om. Nästa: inspelning av sminkvideo. Ni får se den antingen sent ikväll eller imorgon. Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

känn ingen press, det ska ju vara roligt att blogga, och inte jobbigt! :) kram

2011-01-15 @ 16:12:31
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

såå snyggt!!!

2011-01-15 @ 16:41:11
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Amanda

ni är jätteduktiga på att blogga och uppdatera. Skit i dem andra!♥

2011-01-15 @ 16:41:51
Postat av: Lovisa

Hej Louise och Dejana! :)

Ni ska bara veta att jag älskar er blogg.

Jag har lärt mig massar om smink,produkter och sånt. Ni är underbara ^^

Kram Lovisa <3

2011-01-15 @ 16:43:09
Postat av: Anonym

De som klagar på att ni inte uppdaterar, gillar ju bara eran blogg! Uppdatera när ni kan, så ofta ni kan, och strunta i om nån säger att uppdateringen är dålig, för som sagt de gillar ju bara eran blogg och vill ha många inlägg! Det skulle väl vara värre att inte ha några läsare alls, aldrig några som kommenterade, aldrig klagade på uppateringen och aldrig gav er konstruktiv kritik?

2011-01-15 @ 16:53:31
Postat av: Emelie TD Nguyen

jätte fint!:) jag gjorde mitt med glitter

2011-01-15 @ 17:02:38
URL: http://thuyduyen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså ni som klagar på uppdateringen måste bara säga



1. De uppdaterar då de har ngt att skriva om, vem vill läsa massa inlägg som "ville bara säga att jag lever, hejdå" Det är lite smått meningslöst?



2. Dejana och lousie har ett liv utanför bloggen, är det meningen att de ska spendera all sin lediga tid med att uppdatera? DE har andra saker att ta itu med också!

hejdå, ni är sjuk duktiga :) <3

2011-01-15 @ 17:26:47
Postat av: Emma-foto,tankar,dans,musik,livet.

gillar inte heller att ni inte uppdaterar sällan dels för att jag älskar er blogg, men vi är bara människor.man kan inte hinna med allt. man måste först må bra för att kunna göra andra glada!

fortsätt som ni gör!

2011-01-15 @ 20:38:12
URL: http://eemmaamandaa.blogg.se/
Postat av: tina stark

amen ni tar alltid så illa upp när ni får kommentarer om att uppdateringen är dålig, i detta fallet iaf men om ngn klagar överhuvudtaget.. fattar att ni har ledig tid men det tar inte såå lång tid att uppdatera ? jag vill inte va taskig men d är bara sanningen ;o aja ska inte klaga, kyss :)

2011-01-15 @ 21:34:52
Postat av: Frida

Klaga inte, man har faktiskt ett liv utanför skärmen också. Jag tycker i alla fall att eran blogg är jättebra och har full förståelse för att ni inte uppdaterar så ofta!

2011-01-15 @ 23:24:14
Postat av: Jessica

Super fint! :D



Och självklart har tjejerna ett liv bakom bloggen. Jag tror inte ens ni skulle klarat av att blogga ofta när man har skola och andra aktiviteter. Så var ens glada över att de uppdaterar så ofta de kan och gör ER nöjda. Jag tycker i alla fall att ni uppdaterar väldigt ofta och det är ett plus i kanten.

2011-01-16 @ 02:00:52
Postat av: mia

hur länge har du och din pojkvän varit tillsammas? :)

2011-01-16 @ 13:19:21
Postat av: isabelle

Hej Dejana :) Tänkte fråga dig en sak, jag har väldigt mycket hår/fjung på min överläpp och jag tänkte tråda bort det men sen när det växer ut igen blir det ännu mörkare då?! Tack för svar :) kram

2011-01-23 @ 11:32:13
URL: http://isabellelinneahalvarsson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej! Undrar om någon av er skulle kunna göra en video då ni gör fransk manikyr? Finns så många olika tekniker och skulle vara kul att se just eran! Älskar bloggen :)

2011-01-23 @ 15:22:44

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0