13:23 Liten update: Gym!

Först: en liten funderare till er...jag tog de här bilderna med webcam på min laptop, men det finns ingen självutlösare på den. Så ni vill nog inte ens veta hur jag lyckades ta de här bilderna...haha! Höll på att slå ihjäl mig och nu har jag nackspärr.



Nu kickar jag igång träningen på gymmet! Ja, alltså ett riktigt gym då, inte mitt egna i sovrummet som ovan, haha. Önskade ju mig ett gymkort i julklapp så nu bir det först två gånger i veckan, förhoppningsvis oftare och mer sen. Träning är en drog för mig! I alla former. Väntar på att vännen Emelie ska vakna någon jäkla gång så vi kan dra! Jag har varit vaken sedan 09.15 så jag har väntat ombytt i snart fyra timmar, haha.

Alltså blir det nog ingen uppdatering från mig förän senare ikväll. Jag har redigerat färdigt sminkvideon, nu gäller det bara att få upp den på Youtube. Jag lovar ingenting, men förhoppningsvis kommer den upp ikväll. Annars lovar jag er den imorgon under dagen. Katchiiing! Ha en superfin dag.

Kommentarer
Postat av: tina stark

sexi mama :D

2011-01-16 @ 14:27:13
Postat av: Emilia

Hej vilken fi n blogg !!! men jag undrar hur man tar bilder med webcameror???!! svara på min blogg!

2011-01-16 @ 15:14:29
URL: http://veckanblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan man använda conceler som primer?????

2011-01-16 @ 15:32:46
Postat av: Anonym

hahaha älskar bilden i mitten! :-)

super bra blogg, kikar in flera ggr per dag!

2011-01-16 @ 18:02:23
Postat av: Camilla

hejhej (:

har bara en fråga !

jag använder en vatten fast mascara, och deså jobbigt att ta bort de sen gnuggar jätte mycket tappar många ögonfransar också så undrar vad jag bör använda för ta bort mascaran (:

ÄLSKAR ER BLOGG fortsätta sötaste<3

2011-01-17 @ 17:05:37

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0