19:41 januari favoriter


1. Bas & topplack från märket Kiss. Köpte det här lacket i Ullared, Gekås, för någon månad sedan och det är verkligen hur bra som helst! Mitt lack kan sitta på i över en vecka och fortfarande se okej ut (okej, då har ju givetvis lite skavt av just vid tipparna men det kan jag leva med, haha).
2. Ansiktsprimer från Lumene. Köpt på Lindex för cirka 120 kr. Den här primern lägger jag över hela ansiktet, främst i t-zonen, innan jag börjar med mitt bassmink men efter min dagkräm. Får mitt smink att sitta på plats HELA dagen. Min hy är fortfarande matt och fin efter 6 timmar i skolan med den här produkten.
3. Brynskuggspalett från Viva la Diva i färgen 2. Blond. Köpt på rea på Lindex för typ 20 kronor. Gillar att fylla i mina bryn lite lätt med den här paletten med en snedställd borste. Jag börjar med den ljusaste skuggan i början av brynen, och den mörkaste i slutet av dem. De här skuggorna är även perfekta vardagsskuggor!
4. "Volume Million Lashes" mascara från Loreal. Fick den här i julklapp och har älskat den sen dess! Den gör mina fransar superlånga, separerade och svartsvarta. Precis som jag vill ha det.
5. Stylingkräm från Loreal, till för att platta håret. Jag applicerar den här krämen jämnt över mitt hår (när det är torrt) och delar sedan upp håret i sektioner och plattar det som jag vanligtvis brukar göra. Håret känns inte stelt eller luktar bränt med den här krämen. Det håller sig också platt riktigt länge och blir supermjukt! Kostar kanske runt 50-60 kr? Jag minns tyvärr inte.
6. Schampo, balsam & inpackning från Aussie. För att komma till en review av dessa produkter klicka här. Lämnar mitt hår väldoftande, mjukt och tar fram det bästa ur mitt självfall!


Kommentarer
Postat av: lilly

smex

2011-02-03 @ 20:13:23
Postat av: Linnea

tack. det här inlägget är verkligen jätte kul att läsa. (:



ni båda är superduktiga!

2011-02-03 @ 21:03:22
Postat av: Jennie

Hej! Snälla gör en video om hur du gör när du använder din lock-géle, köpte den igår ;) kram

2011-02-04 @ 07:22:58
Postat av: Belle

Hej, har hört talas om något som kallas för balsammetoden som tydligen ska vara bra för de som har antingen slitet elr lätt får fett hår. frågan e om man ska våga testa? tar det lång tid för det innan det funkar? Jättebra blogg! :)

2011-02-04 @ 11:46:43
Postat av: Denice.E

Tänk vad det kan vara olika på personer jag tycker att mitt smink sitter bättre utan den primern jag! :) Härligt att du är tillbaka Louise! :D Ha det bra Kramar Denice.E

2011-02-04 @ 12:12:59
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: maja

hej, kan man använda primen för att inte få fondasion-fläckar och om inte skulle det vara jätte snällt om ni gjorde ett inlägg eller så om hur man inte får det! :) . älskar er blogg !! :)

2011-02-04 @ 21:20:16
Postat av: Jenna

TÄVLING PÅ BLOGGEN!!!!



VINN EN GOODIEBAG MED SAKER IFRÅN BLA, YVES ROSCHER, LUSCH, KICKS, LINDEX OCH MIST!!!!!!!!



FEEL.DEVOTE.SE



TÄVLING PÅ BLOGGEN!!!!



VINN EN GOODIEBAG MED SAKER IFRÅN BLA, YVES ROSCHER, LUSCH, KICKS, LINDEX OCH MIST!!!!!!!!



FEEL.DEVOTE.SE



TÄVLING PÅ BLOGGEN!!!!



VINN EN GOODIEBAG MED SAKER IFRÅN BLA, YVES ROSCHER, LUSCH, KICKS, LINDEX OCH MIST!!!!!!!!



FEEL.DEVOTE.SE



TÄVLING PÅ BLOGGEN!!!!



VINN EN GOODIEBAG MED SAKER IFRÅN BLA, YVES ROSCHER, LUSCH, KICKS, LINDEX OCH MIST!!!!!!!!



FEEL.DEVOTE.SE

2011-02-04 @ 22:02:03
URL: http://feel.devote.se
Postat av: Cyt

Bra inlägg!

2011-02-04 @ 22:39:31
URL: http://Lennhammer.Wordpress.com
Postat av: Linda

Kika gärna in min smink tutorial som jag precis har gjort, den ligger på min blogg:)

Tack så mycket!

2011-02-05 @ 03:20:12
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: Ellen, ett stoooort fan!

Hej Lousie och DEjana!

Jag skulle gärna vilja att ni lägger up MASOOR med grejor på eran blogg och på youtube.

För att jag titttar vaaarje dag. c:D



//Ellen♥♥♥♥♥♥♥

2011-02-05 @ 12:31:42
URL: http://www.baranelles.devote.se
Postat av: jojjo

kan inte du göra en sminkvideo snart? det skulle jag uppskatta

2011-02-06 @ 12:27:49
URL: http://jojjosmode.blogg.se/
Postat av: Elina

Har bara en fråga: Varför gjorde du inte en video på detta? Det var så grymt (tråkigt nog) längesedan du gjorde en video, så varför tar du "bara" bilder på detta? :) Tacksam för svar!!

2011-02-06 @ 21:10:39
URL: http://elinasbeautyblogg.blogg.se/
Postat av: Elina

Har bara en fråga: Varför gjorde du inte en video på detta? Det var så grymt (tråkigt nog) längesedan du gjorde en video, så varför tar du "bara" bilder på detta? :) Tacksam för svar!!

2011-02-06 @ 21:11:09
URL: http://elinasbeautyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0