22:47 Liten update angående era frågor

Halloj! Tänkte bara skriva lite snabbt om era frågor på Bloggsvar. Ni är duktiga på att fråga och det är faktiskt riktigt kul att sitta och svara eftersom det går SÅ mycket snabbare med Bloggsvar och jag är inne ofta och har svarat på alla frågor jag kan svara på, Louise också.

Det är bara en enda sak: Eftersom det är EN användare, som vi båda svarar ifrån, så skulle vi uppskatta om ni kunde specificera frågorna beroende på VEM av oss det är ni vill fråga. Om ni vill fråga båda två samma fråga så kan ni skriva två gånger, en gång med inledningen "Dejana...?" och en andra med "Louise...?" för då kan BÅDA svara på frågan än att bara en av oss svarar och den andra inte kan det sen.

Skriver ni till expempel: "Vilken är eran favoritprodukt?" eller "Har ni denna produkten?", så kan jag ju bara svara för mig själv och Louise för sig själv, för jag vet inte allt om alla Louises produkter eller tvärt om. Vi delar ju inte produkter, utan har ju våra egna hemma hos var och en, haha! Förstår ni vad jag menar?

Kommentarer
Postat av: Linda



Nu kör jag en tävling på min blogg, vill du vara med så gå in på den här länken: http://toosweet.blogg.se/2011/february/tavling.html#comment



Vinnaren får ett pris!

2011-02-09 @ 23:32:25
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0