17:00 NYTT: Smink

L'oréal Volume Million Lashes "Black".

Extrapris, på Lindex: 139kr. (Ordinariepris: 175kr.)

Finns att köpa på: Lindex, Kicks, Åhlens City mm.


IsaDora Velvet Touch Compact Powder "15 Medium Beige Mist".
Extrapris, på ICA Kvantum: 99kr. (Ordinariepris: 119kr.)
Finns att köpa på: Lindex, Kicks, Åhlens City och i ICA Kvantum-butiker som har en sminkavdelning.

Applikatorn som kom med är en helt vanlig puderpuff.


Med kom också en liten förpackning foundation. En tester med andra ord: "IsaDora 16 Hrs Active Moist Make-up Spf 30 Foundation".

IsaDora Inliner Kajal "56 Blonde".
Pris: 70kr.
Finns att köpa på: Lindex, Kicks, Åhlens City mm.
De här tre sakerna har varit på min "att köpa"-lista ett bra tag nu, så nu var det dags att köpa dem! Jag skulle egentligen köpa Maybelline´s mineralpuder, men det fanns varken på Lindex eller ICA, så jag köpte detta mattgörande pudret från IsaDora istället eftersom de hade extrapris också, woho!

Storyn bakom mascaran var att jag ville köpa den allra nyaste som heter likadant fast "Extra Black" i slutet, men det var extrapris på den näst nyaste så...jag köpte den istället! Hur stor skillnad kan det vara liksom...?

Jag har ju kajalen från IsaDora, som jag älskar, fast i vitt. Vitt kan dock se lite för mycket ut ibland, så jag ville ha en naturligare färg som ger samma effekt: öppnar upp och piggar upp ögonen. Review på mascaran och pudret kommer när jag använt dem tillräckligt länge!

Kommentarer
Postat av: BEAUTYTOOLS

Oj tack så mycket! :)

2011-02-22 @ 17:30:38
URL: http://beautytools.blogg.se/
Postat av: Sara

ser fram i mot review :)

2011-02-22 @ 17:46:21
Postat av: MANDOSA - Amanda

Har du användt mascaran förut, bra? Har haft den svarta så är lite sugen på denna :)

2011-02-22 @ 17:49:06
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: MANDOSA - Amanda

oj, såg nu att du skulle göra review sen :p Ser fram emot de :D

2011-02-22 @ 17:50:11
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: Valmire

Det puder du köpte har jag med!

fast min är nummer 14 jag älskar den,är sjukt bra!

2011-02-22 @ 17:58:13
Postat av: cajsa

asså den men mer svarta pigment i är inte bättre jag har båda och ibland använder jag den vanliga över den och det syns inte så det behövs inte köpas men det spelar inte så stor roll vilken man köper för dom kostar lika mycket :D tack för en bra blogg önskade bara att louise kunde göra något mer inlägg i veckan men du fixar att göra denna bloggen helt själv :D

2011-02-22 @ 20:43:41
Postat av: alva

hej öööh har louise tagit bort sin smink kollektion? ,har letat efter den som en galning

2011-02-23 @ 19:54:10
Postat av: Emma - Make Up Freak

Gillar kajalpennan skarpt. Min go-to kajal varje dag :)

2011-02-24 @ 20:54:42
URL: http://kipsomakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0