00:13 video: disco nails

En snabb nail-tutorial på glitternaglar som jag gjorde idag. De är annorlunda, coola och lagom utstickande! Väldigt basic ändå liksom.. hehe. Hope you enjoy! xoxo

PS: Såg att ni reagerade olika bland kommentarsfältet till förra inlägget. Och ja, Basiron är starkt och jag skrev att det kan torka ut huden ganska rejält men visste inte att det kunde göra huden öm osv dock. Så var försiktig med det! Var inte så tydlig med att skriva det kanske. Men på mig funkar det iaf!


Kommentarer
Postat av: fian

tufft :)

2011-02-24 @ 01:33:16
URL: http://rosaconverse.devote.se
Postat av: a

jag brukar också göra så och ett tips är att köpa den minsta "ögonskuggaborsten" (dejana har en sån) och den ta glitter på den och dutta på nageln. mycket lättare! :)

2011-02-24 @ 09:50:51

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0