16:26 "Mjölkfin"

Jag tror inte att jag är ensam om att inte kunna låta bli att läsa vad som står på baksidan av mjölkpaketen, varje dag! Om jag redan har läst det en gång spelar ingen roll, jag läser gärna om det igen.

Vad jag dock inte var beredd på var att dagens mjölkpaketet skulle ge mig skönhetstips! Vilken jackpot!


Så här står det på mitt mjölkpaket
(mellanmjölk om ni undrar, haha!):


Denna meningen förklarar helt och hållet varför mjölk är så himla nyttigt:

Så...drick mycket mjölk! Förutom att det är otroligt viktigt för att stärka tänder och skelett så är det bra för ditt yttre också! Hy, hår, naglar, allt! Något annat som är bra för just de här områdena är vanligt vatten. Så drick, drick, drick! Haha. Dock är det viktigt att inte överkonsumera något av de här grejerna. Alla nyttiga grejer är inte nyttiga i alldeles för stora mängder, men en lagom mängd varje dag gör inget annat än bra saker för dig.

Kommentarer
Postat av: sara

du sa att du brukade träna benen på gymmet? kan du berätta hur ett gympass för dig går till? samt hur du tränar benen, det vill säga med vilka övningar? skulle vara jättesnällt om du svarade :D!

2011-02-18 @ 18:41:39
Postat av: Elina

Gud så skönt att veta att jag inte är den enda som är typ beroende av att läsa mjölpaketens baksida!!!

2011-02-21 @ 18:30:43
URL: http://elinasbeautyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0