00:50 Egenblandade nagellack

Jag tyckte det var så jäkla kul att blanda ihop ett eget baslack så jag bestämde mig för att blanda ihop några nagellack till! Har sett tidigare att man kan blanda flera nagellack så att de blir unika, men jag hade flera nagellack som var väldigt lika varandra som nästan var slut allihop, så jag blandade mig tre nya nagellack!

FÖRSTA KOMBON:
L'oréal Holographic Shine "801".            L'oréal New Jet-Set "400".

Det första är ett holografiskt lack som är OMÖJLIGT att få till på bild. Det är ett vitt lack som skimrar grönt i vissa ljus i alla fall.


Valde att hälla det i det holografiska lackets behållare för den är snyggare, haha.


Woila! I verkligheten är detta lacket dock ljusljusorange och skimrar i grönt, skitcoolt! Omöjligt att få med det på bild.

ANDRA KOMBON:
IsaDora "106 Frosty Organza".     Golden Rose "29".                 Golden Rose "210".

De här tre färgerna är väldigt lika varandra och jag tycker om allihop, men det var för lite kvar i dem för att jag skulle kunna använda dem. Därför blandade jag ihop dem så att jag får färgen i en helfylld flaska.


Jag älskar borsten i IsaDoras nagellack, därför valde jag att blanda lacken i den flaskan.


Resultatet blev ett ljusrosa lack med superfint pärlskimmer.

TREDJE KOMBON:
Aura "219".                                              Viva la Diva "48".

Två olika nyanser av mörkrosa. Den första en matt, varm rosa och den andra en skimrig, kall rosa.


Jag tyckte om Auras pensel mer så jag blandade lacken i den flaskan.


Så här blev det sista lacket. Det blev ganska skimrigt faktiskt.
Skitkul att exprimentera med lacken! Ska nog blanda lite random färger när fler lack börjar ta slut för att bli överraskad av slutresultatet. Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Cyt

Det där är så coolt! Ska testa! :)

2011-02-12 @ 07:31:51
URL: http://Lennhammer.Wordpress.com
Postat av: amelie

Dejana, du är så grym!

Fortsätt så du gör i bloggen :D

2011-02-12 @ 08:38:08
Postat av: Denice.E

Smaart! :D:D

2011-02-12 @ 12:06:28
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: lilly

haha har du kul eller o.o

2011-02-12 @ 15:03:28
Postat av: cecilia

va smart :D lika det med baslacken i inlägget här under :D

2011-02-17 @ 20:58:42
URL: http://blackpennan.blogg.se/
Postat av: Sara hermansson

Heej ska prova feer här någon gång!! Värkar Luuk ni är såå braa(:

2011-05-18 @ 16:37:52

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0