19:52 Alla Hjärtans Dag:

Detta är verkligen inte skönhetsrelaterat, därav hamnar det i kategorin "Off topic", men jag är ju bara tvungen att visa er hur jag bäddade min säng idag! Väntar just nu på mitt egna lilla hjärta, min pojkvän då.



Efter jag kom hem från gymmet idag så städade jag i princip hela huset (mest för att överraska min mamma) och tömde diskmaskinen osv. och sedan töntig som jag är så blev resultatet av "vanligt sängklädesbyte" så här! Lägg märke till "Lady & Luffsen"-örngotten som är kanske...åtta år gamla? Kärleksfullt! Nu ska jag bara tända 14 ljus (!) som jag placerat ut i rummet och ställa fram choklasasken.

Hittade det här Alla Hjärtans Dag-kortet på Konsum. Är det inte hur gulligt som helst!?



Hoppas ni har haft/har en underbar dag med nära och kära! Måååånga kramar och mycket kärlek för att ni följer oss och är så trogna läsare♥.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gullit!

2011-02-14 @ 20:07:32
URL: http://matildaforsliing.blogg.se/
Postat av: Sofi

Guuud vad gulligt av dig! :D

Ville bara säga att idag i matsalen så hade de igång kärlekslåtar och lady och lufsen på mute på ena väggen. Mysigt var det. Kramar och glad alla <3-ans dag!<3:D

2011-02-14 @ 21:27:52
Postat av: frida!:)

min mamma hade oxå bäddat med nytt lakan när jag kom hem från skolan med hjärt täcke och hon hade köpt ett jätte fint rosa nagellack!:)

2011-02-14 @ 21:33:28
Postat av: lilly

jasså ni ska ha lite kul i sängen , trevligt :)

2011-02-14 @ 23:37:09
Postat av: Emelie

Haha lite roligt att jag köpte ett precis likadant kort igår till min pojkvän! :)

Hittade det också inne på konsum här uppe i Umeå :)

2011-02-15 @ 14:49:45
Postat av: Mimmi

Gulligt! :D

2011-02-16 @ 10:30:19
URL: http://mimmiarfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint! coolt att du kan bädda så fint med så många kuddar :D jag tkr det är jätte svårt :P fin tapet fresten :) och hur länge har din pojkvän och du vart tsm? <3333

2011-02-17 @ 21:09:02

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0