10:58 Julklappstips: Till henne

Många av er har på sistonde bett om att få se antingen en video eller inlägg där vi visar olika julklappstips! I det här inlägget tänker jag visa er lite passande Beauty-julklappar till henne. Passar finfint till den kära vännen, mamma, farmor/mormor eller flickvännen! Ja, helt enkelt någon av det kvinnliga könet, haha.

Jag tänker försöka visa er förslag i olika prisklasser, så att de passar allas plånböcker hehe. Hope you enjoy! ♥

Här har ni ett lite billigare alternativ på en perfekt present som i alla fall jag skulle bli superglad av att få! Ett set med mysiga tofflor, väldoftande duschgel & kroppsgel av Lavendel. Finns att köpa på Åhlens för 99 kr, klicka här för att komma direkt dit.

För personen som gillar lite att spendera lite mer på ansiktsprodukter kan detta vara en bra present! Jag har aldrig testat Biotherm's hudvårdsprodukter själv, men har hört så himla mycket bra om dem. Det här kitet finns också att köpa på Åhlens hemsida, men det står tyvärr inte vad det innehåller (?). Är ganska säker på att det är någon sorts rengöring & dag/nattkräm med i alla fall. Snälla, rätta mig om jag har fel! Finns att köpa här för 380 kr.


Det här kitet önskar jag mig i julklapp (hej jultomten, hehe)! Man får FJORTON nagelvårdsprodukter från Depend för 199 kr. Micke bra priiiis! Perfekt till den personen du vet alltid är noggrann med fina naglar och händer. Finns att köpa här.

Parfymer är något som alltid uppskattas - av alla! Vem vill inte dofta gott liksom? Haha. Och om nu doften ändå inte skulle vara uppskattad, kan den fina flaskan bli en liten prydnad istället. Den här doften kan jag tänka mig passar den lite yngre målgruppen då den "är en ljus, livfull och blommigt fruktig doft". Setet inkluderar parfym på 20 ml och en Duschgel på 50 ml, för 155 kr. Finns att köpa här.

Ska du köpa en present till din kära mamma eller kanske din farmor/mormor, helt enkelt någon av den lite äldre målgruppen, kan den här presenten kanske vara något! Om personen inte tar illa upp dvs, haha (inte för att jag tycker att man har någon anledning till det, men ni förstår vad jag menar!). Vet ni att personen också tycker om hudvård och att ta hand om sitt yttre så ska det nog gå bra, hehe. Setet med en dagcreme och en nattcreme kostar 199 kr och finns att köpa här.

Den här paletten blir en superbra julklapp till Make up-galningen som ännu inte kommit så långt på sin kollektion. Den innehåller 48 olika nyanser av skimriga skuggor. Från Viva la Diva. Jag äger faktiskt exakt en sån här palett fast med lite andra nyanser (den här paletten är en uppdaterad version), och jag ÄLSKAR den! Bra pigmentering och fina lite mer "silkiga" skuggor. Kostar 199 kr och finns att köpa här.


 


Ett stort plus är att när du beställer från Beautyplanet.se slipper du betala frakt!

Om du har en krullhårig liten vän kan dessa produkter kanske vara något! En leave-in treatment (jag har testat ett liknande från Goldwell som luktade jättegott och gjorde mitt hår supermjukt) som man fördelar jämnt i handdukstorrt hår (och sköljer inte ur det) och en djupverkande inpackning. Det här är inget set utan ett set som jag satte ihop själv. Leave in-produkten kostar 90 kr och inpackningen 119. Finns att köpa här.


Det här är julklappar jag själv i alla fall skulle uppskatta att få! Och som jag tror att många andra också skulle bli glada av. Hoppas ni tyckte om detta inlägget för jag har hållt på med det i flera veckor nu hehe. Puss på er ♥

 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Toppen inlägg :)

2011-12-02 @ 11:30:55
Postat av: Jessica

Åhh super, nu blev jag verkligen sugen på den där Viva La Diva makeup set. Kanske borde klicka hem den till en egen julklapp? ;)



Om man hade pengarna..

2011-12-02 @ 13:03:10
URL: http://jescas.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så jättemycket! Riktigt superinlägg som hjälpte mycket!!

2011-12-02 @ 13:21:41
Postat av: Lina

Hejsan , Jag undrar om ni kan tipsa om bra åalett med MÅNGA färger med vissa som är glittriga men inte alla . och att det är bra pigment ! Tack :D

2011-12-02 @ 13:49:01
URL: http://linaekarlsson.devote.se/
Postat av: elina

SUPERBRA INLÄGG! :D riktigt bra tips! :)

2011-12-02 @ 16:25:11
URL: http://elinaelajjna.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack tack för mördan du lagt ner på ett kanoninlägg :)



ha en bra dag!!

2011-12-02 @ 16:39:36
Postat av: Emma

har volymsprayen, shampot och balsamet.

rekomenderar!

2011-12-02 @ 17:55:37
Postat av: Jenny

http://jeeennny94.blogg.se/2011/december/clean-start.html#comment



Ett julklappstips till de med lite sämre hy som jag!

2011-12-02 @ 20:59:17
URL: http://jeeennny94.blogg.se/
Postat av: Emma

Bra tips :)

2011-12-02 @ 21:44:18
URL: http://Emma-ls.blogspot.com
Postat av: Dragoonflys sminkblogg

Hoppas jag inte framstår som en idiot nu men jag har en stor jultävling på bloggen där priset är en massa smink! Skulle vara kul om så många som möjligt vill vara med :)

2011-12-02 @ 21:48:10
URL: http://DragoonFly.soclog.se
Postat av: Tina

Bra tips, meeen både loreal och biotherm testar på djur :(

2011-12-03 @ 00:36:33
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp julklappstips till killar också? :)

2011-12-03 @ 15:42:19
Postat av: johanna

man behöver inte vara av kvinnligt kön för att gilla sånahär saker, det finns killar som skulle uppskatta sånahär saker minst lika mycket som en tjej.

2011-12-07 @ 18:48:35
URL: http://paranormality.blogg.se/
Postat av: josefine

Biotherm produkterna är så sjukt bra! De rosa är för fet hy, dem har jag använt mig mycket utav! :)

2011-12-08 @ 10:02:50
URL: http://louiseejosefine.blogg.se/
Postat av: selena

vad ska du köppa till dejana om du ska vad ska du ge henne och ksn du ge tips

2011-12-19 @ 14:36:04
URL: http://selenaslife98.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0