15:54 PANIK



Jag har inte uppdaterat bloggen på fem dagar. FEM dagar! I bloggdagar är det en evighet känns det som. Jag har absolut ingenting att skriva om. Jag kan inte komma på en enda sak jag kan skriva om (och kommer jag på någonting så har jag inte saker att ta kort på till inlägget och jag är inte ett fan av Google-bilder. Det är dessutom olagligt att ta bilder från Google om man inte får tillåtelse att publicera bilden av dess originalägare..). Jag har absolut ingen lust över huvud taget att sätta mig och spela in en video. Ni måste förstå att ibland har man bara inte det. Det tar nästan en timma att spela in videon och många fler timmar än så att klippa ihop den, men det handlar inte bara om tid och ork. Jag har bara ingen lust. Jag känner bara inte för att sitta och vara glad och sminka mig framför en kamera just nu, har ingen motivation. Händer det saker i ens liv så prioterar man faktiskt det före en blogg, det skulle vara onormalt om man inte gjorde det.

Snälla kom med tips på vad jag kan SKRIVA om! Skönhetsrelaterat, såklart. För jag behöver lite idéer, men att sätta mig och spela in en video är ingenting jag känner för att göra just nu. Hoppas ni har förståelse och en superfin dag! Nu vill jag vara med en vän, så kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Full förståelse Dejana! Man har inte alltid tid eller lust. Jag ska fundera på vad du kan blogga om.. jag lovar att kommentera när jag kommer på något! Kram på dig! :)

2011-12-29 @ 15:58:29
Postat av: :)

Du kanske kan tipsa i ett inlägg om bra hudvårdsprodukter som är bra att använda regelbundet, hur man kan mixa med olika ögonskuggor, visa lite utav ditt favoritsmink, eller en fin nageldesign. Jag har full förståelse och du behöver absolut inte ha dåligt samvete, vi har tålamod :)

2011-12-29 @ 16:05:37
Postat av: pickan

Jag förstår fulständigt, men du kanske kunde vissa vad du fick i julklapp

2011-12-29 @ 16:08:05
URL: http://ocki.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det skulle vara roligt om du kunde visa typ lite "måsten" att ha när det gäller både sminkprodukter och borstar. Alltså inte måsten, men typ om man vill ha en bra grund när man börjar sminka sig lite mer som intresse. Hoppas att du förstår hur jag menar! Skulle iallafall vara riktigt kul om du kunde göra det! :)

2011-12-29 @ 16:09:25
Postat av: Cissi

Kanske hur man täcker acne..? Asså inte bara en finne :) kramkram

2011-12-29 @ 16:10:25
Postat av: Anonym

du skulle kunna visa vad du fick i julklapp,haul video eller nyårs outfit :)

2011-12-29 @ 16:14:06
Postat av: Jessica

Det var ett tag sen du visade upp naglar, eller ja.. typ mer än ett lack bara :) det hade uppskattats!

2011-12-29 @ 16:19:26
URL: http://anderssonpaulsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

om du har köpt något nytt i sminkväg på mellandagsrean? :)

2011-12-29 @ 16:20:13
URL: http://anderssonpaulsson.blogg.se/
Postat av: någoon

du kan göra en haul på vad du fick i julklapp skulle vara kul, du kan också ta kort på skakerna och skriva. inte en video!!!!

2011-12-29 @ 16:21:18
Postat av: Ida

Du kan skriva om vilken färg på ögonskugga som passar till ögonfärgen. Visa bilder på vad du fick i julklapp.

2011-12-29 @ 16:36:01
URL: http://imida.blogg.se/
Postat av: någon....

du kan skriva om, elf, tex om de är bra för huden elr inte.

du kan skriva om, om du har/ använder neotrugena, också om de är bra för huden eller inte.

några tips jag skulle vilja veta för jag har precis börjat använda de

2011-12-29 @ 16:36:53
Postat av: Angelina

Du kan skriva ett inlägg om bra budget borstar!

Jag skulle verkligen behöva ett par nya! (:

2011-12-29 @ 16:42:03
Postat av: Jenny

Du kan göra ett inlägg om THE BODY SHOP varför man ska köpa deras produkter och om du gillar dem mm..

Gör ett inlägg där du jämför produkter t.ex mascara jämför mascaror med varandra sådana som ska ge längd eller volym mm. Jämför då olika märken och priserna och se vad som är bäst det dyraste eller kanske den billigaste??

2011-12-29 @ 16:43:34
Postat av: Amanda

Hej! Skulle bara vilja tipsa om min alldeles nystartade beautyblog där du kommer hitta massor av rolig skönhetsläsning, tips och inspirationer! Ta en titt vetja :)

2011-12-29 @ 17:10:22
URL: http://getgorgeous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Kan du göra en ''självförtroende'' video? Du hade lovat att göra de innan men gjorde aldrig det:S snälla gör en! puss

2011-12-29 @ 17:18:12
Postat av: Julia

Tips på återfuktingskräm, typ vad som är prisvärt och sådant :)

2011-12-29 @ 17:28:01
URL: http://cherio.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!!:), jag tycker att du kanske kunde visa dina favoritkläder

Från din gaderob , det har du någ inte gjort om

Jag inte har fel , sedan kanske du kan berätta lite

Mer om dej själv .. Typ familj , pojkvän och massa mer skulle varit kul och se. Sen kanske du kan göra en video där du vissar

Favoritsminkprodukter :)<3 kram!

2011-12-29 @ 17:40:20
Postat av: Malin

Hej! De skulle vara kul att se et inlägg om typ kläder man kan piffa upp.. Tex, En t-shirt med ett stort megastort halsband skulle vara fintt,,,, Ja jag vet inte med hoppas du fattar..!



Louise, de skulle vara kul om du kunde göra en "whats in my schoolbag/handbag video (uppdaterad) som dejana har gjort!



Typ lite favvo-kläder mm.. !



Hoppas du har de jäätte bra! Puss!

2011-12-29 @ 17:58:29
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag tycker inte du ska känna dig tvingad att blogga, utan göra det för att du tycker det är kul! Det är ju så med allt egentligen, inget är kul om man känner sig tvingad att göra det, mot sin vilja. Ibland kan det ju vara skönt att ta en paus från bloggandet också. :)

Men lite tips om vad du/ni kan blogga om:

- Fler "Snyggmat" inlägg, t ex ansiktsmasker eller hårinpackningar man kan göra själv, mat för bättre hy, osv

- Nailart designer lite då och då, när man känner sig motiverad, såklart. Annars tips på era favoritnailart-videos från Youtube.

- HAUL-video om ni har handlat något på mellandags rean. Annars om ni inte känner för att göra en video, ta bilder om det är lättare. Kanske?

- Sedan är det ju lite kul om det kommer något "Off topic" inlägg ibland också :)

Men som sagt, känn inte att det är ett tvång att blogga, det ska ju kännas som en rolig sak! :)

Kram på eer!!

2011-12-29 @ 18:16:53
Postat av: Mimmi

Skriv om din hudvårdsrutin! Vad du använder för produkter dagligen :)

2011-12-29 @ 19:27:05
URL: http://makeupyourstory.blogg.se/
Postat av: lisa

det skulle vara kul om du kunnde lägga upp en tutorial på hur man sminkar ögon större!!

2011-12-29 @ 19:30:46
URL: http://lisalineaaa.blogg.se/
Postat av: alva

jag förstår, men ett tips är typ att du skriver om din favorit hudprodukt,favorit hårprodukt favorit smikprodukt...ja,du fattar. kram!

2011-12-29 @ 19:35:03
Postat av: Hanna

Jag fattar hur det är med videosar för jag gör själv det och man orkar inte det hela tiden, samma med att blogga. Men skulle inte du kunna göra en revu ha och tror inte det stavas så men skulle du kunna göra det på dina rengörings produkter från neutogena(stavning?) För jag har köpt deras 2in1 wash/mask och älskar den så jag undrar vad du tycker så kanske jag också vill prova mer av den serien?:-)

2011-12-29 @ 19:36:54
URL: http://twobeautyqueens.blogg.se/
Postat av: HEJ :D

Jag förstår precis! ibland har man bara ingen ork till att blogga... men jag skulle iaf vilja att du skriver om hårprodukter. KRAM!

2011-12-29 @ 20:11:42
Postat av: Ellen ♥

Hej! jag tänkte ge dig lite tips!



1. Favoritmärke på smink

2. reviws på det du fick från Elf!

3. tips på vad man kan ha för smink med sig i sin väcka (alltså typ läppbalsam, mascaror och sånt)!

4. lite om puberteten (du behöver ju inte skriva om det själv om det kanske känns lite jobbigt, men kanske skriva om bra sidor)!



KRAAAAMAR! btw. äääääääälskar er blogg!

2011-12-29 @ 20:20:08
URL: http://mollani.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kan du inte visa tips eller tutorials på nyårs sminkningar? :D skulle vara toppen för jag precis som du har noll inspiration och sminkar mig likadant varje dag, skulle vara kul att ha nån speciell sminkning på nyår! :)

Älskar er blogg!

2011-12-29 @ 20:50:11
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Nyårsminkningar!

2011-12-29 @ 21:07:46
URL: http://fashioncut.blogg.se/
Postat av: emma rautiainen

Du kan visa nyaårs sminkningar, eller det skulle vara kul att se ditt smink!

kram

2011-12-29 @ 21:28:29
Postat av: emma rautiainen

Du kan visa nyaårs sminkningar, eller det skulle vara kul att se ditt smink!

kram

2011-12-29 @ 21:28:57
Postat av: Marina

Vi vill ju såklart se nyårsmake! Gör en för de som gillar mörka, en för de som gillar ljusa/neutrala och nån för de som gillar att spexa med glitter kanske? :D

2011-12-29 @ 21:36:37
URL: http://marinaronnquists.blogg.se/
Postat av: Elin

kaske din favvo märken på smink och så. typ som du brukar gör på produkter + OCH - PÅ MÄRKET !! JAG ÄR FLUTT FÖRSTÅENDE

2011-12-29 @ 21:40:22
URL: http://eliven.blogg.se/
Postat av: Linda-♥Modelover♥ Ι Sveriges fetaste modeblogg

1. Om ni har shoppat på mellandagsrea så tycker jag att ni ska göra en haul video.

2. Nyårssminkning med glitter eller utan.

3. Som ni gjorde förra året, att ni la upp nyårs outfit, så tycker att ni ska göra igen.

4. Get redy video på nyår.

5. Varför inte göra som förra året lägga upp favorit produkter för 2011.

6. Sminktips/skola för tjejer som är nybörjare på smink.

2011-12-29 @ 21:45:20
URL: http://modelover.tk
Postat av: sara

har full förståelse!

men du kan lägga upp bilder på outfitar till nyår :) din egen kanske om du har bestämt dig vad du ska ha på dig?

visa något/allt du fick i julklapp! :)

om det inte är för jobbigt eller så, så kanske en nyårssminkning med glitter? :)

en review på den ''roll on conceeler'' från garnier!

om ni shoppat lägg upp bilder! :)

2011-12-29 @ 21:56:25
Postat av: rebecka

nyårssminkingar!!! gärna med mycket glitter:D

2011-12-29 @ 22:30:19
URL: http://annaorebecka.blogg.se/
Postat av: Amanda Hannuxela

hhej !

Kan du inte göra en vlog där du visar favorit köp, sämsta köp, favotit jeans osv... ? skulle vara grymt ! :)

2011-12-29 @ 23:46:32
Postat av: Amanda Hannuxela

Kan du inte visa vad du köpt på mellandags REA:n ochn visa vad du fått i Julklapp ? <3

kram.

2011-12-29 @ 23:47:48
Postat av: Anonym

Ett inlägg om vad som fick dig att bli så intresserad av smink och skönhet.

Skönhetsmyter.

Bra "gör-det-själv-prudukter"

2011-12-30 @ 00:22:08
Postat av: Maja

Du kan typ skriva typ vad dufick i julklapp eller typ skriva vilka favoritt smink du har det är någratips. Förstår dig ala har lust i livet :-) kram maja ps man måste faktist få vila iblan och ta en paus från blogen kram :-)

2011-12-30 @ 01:17:54
Postat av: Jonna

Jag tycker du kan göra en tag som går runt på youtube: det finns en heter ex 40 skönhetsfrågor. Eller min nagelacks beroende osv. Lite råd hur man kan få sminket att hålla hela dagen då jag har id mineralsmink, och det brukar försvinna lite hela tiden. och sen kan du skriva om man har akne & torr hy som jag har på grund av min aknemedel som torkar ut finnarna, och fast jag tar ansiktscreme så blir jag röd och det lyser igenom sminket hur gör jag?

2011-12-30 @ 01:57:27
URL: http://flickanjonna.blogg.se/
Postat av: Aniss

Du kan göra en liten nyårs inspererad look :)

2011-12-30 @ 11:21:12
URL: http://anisspaniss.blogg.se/
Postat av: Malley

Kan inte du skriva ett inlägg om produkter du ångrar att du köpte osv?

2011-12-30 @ 11:22:21
Postat av: Alice

Jag älskar era hauls, så om du har shoppat får du gärna visa! Jag skulle också gärna vilja se vad du fick i julklapp, men bara de sakerna som är skönhetsrelaterat. :)

2011-12-30 @ 11:35:42
Postat av: Alexandra

En recension på cover all mix

Uppdaterad så luktar dejana (om du han någon ny parfym alltså)

En favorit-kläd-video med favvo byxa, favvo tröja, favvo klänning osv.

2011-12-30 @ 12:10:54
Postat av: Jenny

Int vet jag om det är så olagligt så länge man länkar och berättar att man lånat bilden från google osv. Det gör då jag :P



För övrigt så tycker jag att du/ni kan uppdatera med frisyrer, har verkligen frisyr-torka och skulle tycka det vore bra med lite tips på snygga party frisyrer osv. :)

2011-12-30 @ 13:24:09
URL: http://jannny.blogg.se/
Postat av: Emma

En nagellackstutorial som passar till nyår!:)

2011-12-30 @ 14:09:00
Postat av: Anonym

Gör en nyårs sminkvideo!!!!!! :)))

2011-12-30 @ 17:21:33
Postat av: Johanna

NAGLAR! :D

2011-12-30 @ 20:08:04
Postat av: Mathilda ♥

Asså du bad oss ge dig lite tips och då tänkte jag komma med några:

Jag tycke om när folk skriver lite om pubetetern, För att det är liksom roligt att läsa om man har lika Problem eller vad man ska kalla det :S, men asså typ om när man ska skaffa BH och typ mensen och sånt :D Bara Om Du Vill Förståss <3

Och sedan kandu väl skriva lite om sex m.m har du kille? isåfall kan du skriva vad ni gör om ni redan börgat mysa eller inte. om inte kan du skriva om kopisar och du vet röka m.m



Älskar dig Fett bra blogg <3<3<3<3 Pussar och kramar från du vet vem det är ...

2011-12-30 @ 20:34:30
Postat av: Malin

FRÅGESTUND!!!!

2011-12-31 @ 13:39:28
Postat av: FOTO ELIN-M

Det är verkligen okej att inte va på topp hela tiden, det är ju omänskligt ;-).

Jag skulle tycka det va kul med en reccension på den där fotkrämen du köpte, baby feet hette den va? :-)

2012-01-01 @ 19:59:03
URL: http://fotoelinm.blogg.se/
Postat av: A

kan inte du snälla tipsa om hur man får fina naglar. mina skivar sig, bryts av, och nagelbanden är helt kaos. du har skit fina naglar och när du visar nagellack osv på är dom perfekta haha, what's your secret? ;)

2012-01-03 @ 05:43:28
Postat av: Michelle

Kommer inte ihåg om jag skrivit detta tidigare men jag skulle mer än gärna vilja se en uppdaterad morgon och kvälls rutin! Ni kan också t.ex tipsa om era skönhets måsten, era favorit produkter typ favvoparfym, favvobalsam, you name it! Tips på att få inspiration är att läsa böcker som är inriktade på det som du tycker är intressant. Ni kanske kan komma på en ny punkt i bloggen typ Budget vs. lyx produkter, m.m. Ordbajsat rätt mycket nu hehe, hoppas det kom till nytta, inspirationen kommer! Kram!

2012-01-07 @ 21:19:07
Postat av: mirela

ni kanske kan skriva om olika oljor för håret? Om ni testat några själva? T.ex ricin olja, maccadamian(?) och alla de dör oljorna!

2012-01-09 @ 23:22:17
URL: http://ellabee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0