21:30 samba sminkning:

Sambaaa! Väl nere i Frankrike fick vi chansen att spela och dansa i en häftig nattparad, i måndags. De släckte ner hela staden vi befann oss i och vi fick häftiga lysrör som halsband och armband. Verkligen en upplevelse! I alla fall. Tänkte visa er hur mitt smink såg ut!


När vi dansar samba ska vi ha det fäääärgglatt - helst tvåfärgat. Mina två färger jag jämnt kör på är blått och grönt. En oslagbar kombination! Färgerna syns bra på bilderna men inte själva sminkningen och skuggningen. MEN jag tror ni överlever ändå, hehe.. Hoppas jag! Close up:

Här har jag min nya mascara "One by One" från Maybelline på fransarna. Den gör dem fylliga, megalånga och mååånga! Rekommenderar den starkt.
Till bas har jag bara lagt min foundation i färgen "Natural" från Oliva (review kommer upp om ett litet, litet tag!), ett rouge i en bronzig färg från Deborah och ögonskuggorna kommer ifrån en palett jag fått av Dejana som hon köpt i Serbien. Pretty basic alltså. Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

kan du göra en review på den mascaran? helst i en video :) skulle varit kul!

2011-08-11 @ 21:44:08
Postat av: Kimberly - Kladdbarnen

Fint! :)

2011-08-11 @ 21:55:18
URL: http://kladdbarnen.blogg.se/
Postat av: sophie*-^

Jättefint!

2011-08-11 @ 22:02:05
URL: http://www.plasticbag.devote.se
Postat av: Ellen ♥

Skulle vara kul med en tutorial på denna sminkning eftersom vi inte har fått någon av dig sen april! ♥ jag vill inte låta bitchig, men det är bara så kul med era videos! ♥

2011-08-12 @ 11:13:53
URL: http://mollani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0