20:20 snyggare av tuggummi?

Jag tror inte jag var den enda som blev nyfiken på dessa märkliga tuggummin när de började reklameras på tv. Ett tuggumi som ska ge en energi, ett som ska göra en smartare och ett som ska göra en.. snyggare? Låter klurigt! Och jag var självklart tvungen att testa, hehe. Jag begav mig till närmaste Apotek här i samhället och köpte mig ett paket av Vigo's "Beauty" för 29 kr. 

En förpackning innehåller 14 stycken tuggummin och smakar i princip som vilket tuggumi som helst. Fruktigt och mintigt! Jag gillar att de ser ut som karameller när man stoppar in dem i munnen, och blir knallgula när man tuggat klart och spottar ut dem. Såhär står det på baksidan:
"Max 4 st/dag. Tugga tuggummit i ca. 10 min. Den rekommenderade dagsdosen bör ej överskridas. Kosttillskott bör inte användas som ett alternativ till en varierad kost. Förvaras utom räckhåll för små barn".
Detta tuggummit fungerar alltså som ett kosttillskott och man bör äta de regelbundet en längre tid för att se resultat. Jag brukar inte gilla vanliga tuggummin då de känns onödiga - alltså är detta perfekt för mig då de har en funktion!

Kommentarer
Postat av: dalila

hej. jag är en tjej som har ganska mycket finnar och funderar på att köpa id-smink. och undrar fall nån av er har andvänt id smink? hade varit super tacksam för svar. ps. jag kommer gå tillbaka för att se fall ni har svarat så ni kan svara i kommentarsfältet. tack i förtid.

2011-08-13 @ 20:51:12
Postat av: fanny

åhh jag tycker de tuggumina är puckade, de är typ bara en liten liten liten mängd av de "bra" i. känns så löjligt och ytligt att dem gjorde ett sådant.

2011-08-13 @ 22:43:44
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Postat av: Emma

Berätta på bloggen sen om de verkligen funkar, skulle va intressant att veta :D stör mig på i reklamen att det är bara tjejen somvill ha det Beauty tuggumit och killarna vill ha "pigg" och "smart" tuggumit XD

2011-08-13 @ 23:02:36
Postat av: Kimberly - Kladdbarnen

Hmm, intressant.. haha

2011-08-13 @ 23:11:21
URL: http://kladdbarnen.blogg.se/
Postat av: Lisa

tror du verkligen på det!?

2011-08-13 @ 23:33:53
Postat av: Ida

haha bästa, hur mkt kostar det? du måste återkomma med info om din upplevelse av dom ahah

2011-08-14 @ 02:53:35
Postat av: Ida

ojj såg nu att du skrev hur mkt de kostade. smart jag är :D

2011-08-14 @ 02:54:38
Postat av: Linn

älskar eran uppdatering! :)

2011-08-14 @ 14:19:06
Postat av: Sasi

Hej! blir det en recension senare ?:)

2011-08-14 @ 18:24:15
URL: http://thinksweetandflirty.blogg.se/
Postat av: Moa

Jobbar med sånt här och bara så att ni vet är detta bullshit. Funkar inte liksom, bättre att ni sväljer vitamin tabletter än tuggar ett tuggummi som inte funkar. Man borde ju också tycka att eftersom det säljs på Apoteket är det rätt seriöst men det verkar som att allt bara handlar om pengar nu förtiden...

2011-08-15 @ 12:03:10
Postat av: mysaan

jag har deee!

2011-08-15 @ 13:37:53
URL: http://myyllindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0