10:12 Vlog:


Inte en "rolig" vlog denna gången! Tänkte att det var lika bra att jag tog upp det sisnämnda i videon så att ni inte missuppfattar någonting. Det har lite att göra med raderna jag skrev i slutet av mitt inlägg igår:

"Kom ihåg att ni är vackra. Låt INGEN trycka ner er, ta allt med ett leende och ge alla en chans. Skickar en varm kram till er alla!"

Jag tycker om er alla jättemycket och uppskattar att ni kommenterar, önskar och peppar! Det gör jag verkligen. Jag vill sprida glädje till er och kanske lära er någonting nytt, för det är ju trots allt det vår blogg handlar om. Jag är superglad att ni följer vår blogg. Glöm aldrig det! Kram på er sötnötter♥.

Kommentarer
Postat av: Stina

Varför lägger typ alltid Dejana bara upp på bloggen? :P

2011-08-09 @ 10:56:13
Postat av: Anonym

Louise är ju utomlands :)

2011-08-09 @ 11:24:20
Postat av: elina

alltså ni är så sjukt underbara och jag älskar eran blogg & era videoinlägg , ni verkar vara superduperhärliga människor ! och bara det att ni tar er tid att be om ursäkt och förklara vad ni menar visar hur mycket ni bryr er om era läsare! inte många som skulle göra det kan jag säga! :D

2011-08-09 @ 11:32:08
URL: http://elinaelajjna.blogg.se/
Postat av: Klara

Hej hej älskar er blogg<3 Hur är man om man är spydig?tacksam för svar!!!

2011-08-09 @ 11:36:09
Postat av: Carros Beauty

Jag har aldrig uppfattat dig som stöddig. Du verkar vara en jättego tjej. Hade bra!

2011-08-09 @ 11:37:45
URL: http://carrosbeauty.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du ska nog inte lägga så mycket energi på att bry dig om vad alla kommenterar, du verkar vara en så himla söt och trevlig tjej! Kollar eran blogg varje dag och blir så glad när man kollar videoklipp med dig hah! :)

2011-08-09 @ 11:44:51
Postat av: lina

Du är bäst Dejana!

2011-08-09 @ 12:15:58
Postat av: Ellen ♥

Det går inte att uppfatta dig som stöddig, jag försökte lite hemma att få dig att se stöddig ut men, det gick verkligen inte haha ♥

Jag älskar eran blogg... jag har sagt det typ hundra gånger nu, men jag kan inte sluta för den är så braaa :)

2011-08-09 @ 12:23:02
URL: http://mollani.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej Dejana! Du är verkligen superduktig på det du gör och jag uppskattar eran blogg väldigt mkt :) Fortsätt med det du gör och jag tror att de som kommenterar negativt och taskigt är avundsjuka på dig. De har ju ingen rätt till att vara taskiga mot dig. Jag är avundsjuk på dig och skulle gärna vara lika duktig som du men jag vänder det till ngt positivt istället och försöker att lära mig av dig istället :)

Go girl <3

2011-08-09 @ 15:11:05
Postat av: Emelie

Förstod inte riktigt hur några personer uppfattade ditt svar som stöddigt, när jag läste ditt svar tolkade jag det verkligen inte på något som helst uppkäftigt eller stöddigt sätt, jag tycker att det var ett väldigt bra svar och jag förstår inte hur dessa personer kunde ta det på fel sätt. Vi som har hängt med i bloggen ett tag vet att du inte är någon uppkäftig eller stöddig person, utan precis tvärtom, du är en helt underbar person, som njuter av livet och som har en otroligt skön humor haha! =) Har aldrig tänkt någonting annat än positivt om dig.

Keep it up! Du är så duktig på det du gör :)

Kram.

2011-08-09 @ 15:19:08
Postat av: Anonym

Jag uppfattar dig som en jättego tjej med varmt personlighet och man blir alltid, alltid glad när man kollar på dina V-klipp :)



KRam från mig och uppskattar verkligen att du lägger så mycket tid på bloggen och att förklara dig om det finns folk som typ klagar eller typ snackar skit, men jag tycker att du ej behöver bry dig om de.

2011-08-09 @ 19:14:36
Postat av: Johanna

Bra video, den behövdes tror jag. Haken tror jag ligger på den svenska avundsjukan. Skit i vad alla säger för både du (Dejana) och Louise är vackra inifrån och ut! <3

2011-08-09 @ 22:33:18
Postat av: Sabrina

Jag vet inte riktigt hur folk kan tycka att du är stöddig. Du verkar vara en härlig tjej med underbar personlighet. Bry dig inte om sånna kommentarer alla vet att du gör ditt bästa! Fortsätt med dt du gör <3

2011-08-09 @ 23:42:34
Postat av: Ebba

Jag älskar er blogg! Följer den varje dag och jag tycker att du verkar jättesnäll och gullig Dejana, du behöver inte ändra på dig!

Jag undrar bara om ni skulle kunna testa och recensera lite mer produkter som inte är smink? För hår, hud osv. Jag skulle också gärna vilja höra eran åsikt på Clean Start Dermalogica, Demons & Angels by CCS, Vera by CCS och Neulash.

Tack så mycket för en underbar blogg och underbara tips!

2011-08-10 @ 23:23:14
Postat av: emma

du måste inte bry dig om dom dryga idioterna som kommenterar sån dejana, alla vet att du inte skulle försöka vara kaxig eller vad det nu var dom kallade dig.

2011-08-11 @ 00:34:28
URL: http://bebiii.devote.se
Postat av: L.

Fan vad ni är underbara! älskar er och eran blogg! <3

2011-08-11 @ 14:01:35
Postat av: Julia

Håller precis med Elina där 3:e som kommenterat detta inlägg, och ja, jag håller fullständigt med henne! Älskar också eran blogg, och speciellt dina videosar dejana, för att det är såå supermycket skratt och sånt så det är alltid lika kul att titta! Du verkar vara en jättego tjej, som gillar att tala, och sån är jag också!! (: Och ja, jag gillar verkligen videoinlägg som dessa, när du tar dej tid att ursäkta dej, och speciellt också dina sminkvideosar! :) Jättefin blogg asså! :) <3

2011-08-11 @ 17:46:34
URL: http://juliaslifeinatext.blogg.se/
Postat av: malin (mmmaliin.blogg.se)

Jag älskar verkligen eran blogg och kollar in på den flera gånger om dagen och jag har ALDRIG uppfattat dig som spydig Dejana, snarare tvärtom, som en supergo och snäll tjej som är glad och sprallig! You go girl! ;) <3

2011-08-14 @ 12:55:18
URL: http://mmmaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0