21:50 lördagens outfits:

Hello hello! Vi har helt glömt bort att visa er förra lördagens outfits. Vi skulle som sagt iväg och fira en vän och valde att klä upp oss lite extra (för en gångs skull, haha)! 
Dejanas outfit:
Skjorta, H&M
Kjol, Monki
Strumpbyxor, Lindex
Converse
Smycken från August&Pettersson, Lindex & KumKum

Louise's outfit:
Blus, farmors gamla (haha, värsta fyndet!)
Jeans, Cheap monday
Svarta strumpbyxor under, Lindex
Ballerinaskor, köpta i Spanien i en butik som heter Desigual
Med väninnan Enni på ett hörn, hehe. 

Kommentarer
Postat av: Louise

Gillar kontrasten mellan vit blus och vita converse! Snyggt-

2011-04-15 @ 08:32:19
URL: http://thestrongestamongyou.blogg.se/
Postat av: FÖRVIRRAD LINNÉA

MEN HALLÅÅÅ??!

HON SOM STÅR BREDVID DIG LOUISE, DET ÄR MIN LÅSSAS-MAMMA! HON ÄR TILLSAMMANS MED MIN PAPPA!!!!!

ASSÅ JAG FATTAR INGENTING??? SNÄLLA FÖRKLAARRA!!!

:'(

2011-04-15 @ 19:22:49
Postat av: Becka

Tack för svaren!



Snart kommer det ett paket hem till mig.. :)



kram!

2011-04-16 @ 07:58:01
URL: http://sweetybeck.blogg.se/
Postat av: Beautyfreaks.

Svar till Förvirrad Linnéa:

Ta det lugnt! Haha, det är 1000 % säkert att det inte är din låtsasmamma. Hon heter Enni och har varit vår vän i flera år! Hon är 16 år gammal och har en pojkvän sedan långt tillbaka så du tycker antagligen bara att de är väldigt lika.

2011-04-17 @ 18:24:30
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0