22:02 Lack: jämförelse

Kommer ni ihåg att jag för ungefär en vecka sedan visade tre nya minilack (länk) från Depend? Det orange såg ni igår, men nu tänkte jag visa er två liiiite större alternativ till de andra två - det blåa och det rosa.

Jag tänkte visa er en jämförelse på de här lacken för att visa hur otroligt lika färgerna är, fast att de är från två helt olika märken! Alltså - om ni tycker om de här två färgerna från Depend, men vill ha en liiite större variant som enligt mig har mycket bättre kvalité, så kan ni hitta näst intill identiska färger hos IsaDora. Jag personligen tycker om IsaDoras nagellack mycket mer, för de är både mer pigmenterade, har större borste, torkar snabbare och sitter längre på naglarna!

Depend Nailpolish "Nr. 232" och IsaDora Wonder Nail "700 Bel-air Blue".

Depend Nailpolish "Nr. 231" och IsaDora Wonder Nail "616 Pink Cadillac".
PRISER
Depend: 5 ml, 25 kr.
IsaDora: 6 ml, 69 kr.

Kommentarer
Postat av: Isa

tänk så dyra isadora lacken är för den mängden egentligen...

2011-04-17 @ 22:56:23
Postat av: Yasemine

Mer än dubbla priset för bara 1 ml mer? Jätte onödigt ju! xD Jag skulle köpt 2 av samma isf. Men jag gillar ju depend mer än isadora så.. Beror ju på de också. xD

2011-04-18 @ 00:17:58

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0