19:15 eyebrowmarker: deborah




Eyebrowmarker från Deborah
Testade den här ögonbrynseyelinern (?) nu i veckan! Jag tycker den funkar bra - dock måste man vara lätt på handen när man använder den för annars kan det se lite "hårt" och onaturligt ut. Sedan ska man vara noga med att välja rätt färg också. Jag vet inte vilken färg det här är men jag antar att det är den ljusaste då den passar mina bryn + finns i en nyans mörkare som passar er brunetter.
Alltså, den funkar ju bra men det beror på vilken look man är ute efter! Är man ute efter lite mer markerade bryn är den här produkten för dig. En sak jag dock gillar starkt med den är att den funkar super till en mer naturlig utvingad eyeliner på ögonlocket, jag testade det på Påskafton och det såg väldigt fint ut! Fransarna såg betydligt fylligare ut på ett mer naturligt sätt. Attans att jag inte tog några bilder men jag lär ju sminka mig så igen så, no worries hehe.

Hoppas ni har och har haft det fint ute i solen. Tjing!

Kommentarer
Postat av: My

Hej Louise!



Jag undrar var man kan köpa ögonbrynseyelinern ?

Och hur mycket kostar den ?



Glad för ett svara kram :)

2011-04-25 @ 23:39:48
Postat av: Caroline

Jag behöver bara fylla i brynen och inte markera, så en "tuschpenna" kan nog bli helt fel!

2011-04-26 @ 00:13:53
URL: http://www.makeupedia.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0