19:46 Nytt: Silica-tabletter


Friggs Silica-tabletter
ICA Kvantum, 48 kr.
Ni har kanske sett att Louise nämnt de här tabletterna i bloggen tidigare, eftersom hon använt dem ett tag. Silica-tabletter är kosttillskott för hår, hud och naglar. Burken innehåller 120 tabletter och man ska äta två tabletter två gånger om dagen (alltså fyra st./dag) vilket betyder att en burk räcker i 30 dagar.

Jag känner att mitt hår inte är som för ungefär ett år sedan så jag börjar få lite panik. Jag ger dessa en chans eftersom Louise verkar gilla dem. Dock så brukar silica-tabletter ge olika resultat för olika personer. För vissa hjälper de kanske ingenting med hyn, fast de gör naglarna superstarka och för andra kanske de inte hjälper någonting på naglarna, men gör håret starkare och mer elastiskt. Jag håller tummarna för håret för de andra två områdena har jag inga problem med.

Så när burken tar slut om 30 dagar återkommer jag med en review om de fungerat eller inte. Låter det bra?
Förresten så spelade jag in en Haul-video innan där jag visar vad jag fick med mig hem från min och Louises shopping-runda i Jönköping i lördags. Den kommer upp imorgon, för nu måste jag pluggaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man använda tabletterna om man är 12 år?

2011-04-04 @ 19:57:03
Postat av: Dejana, Beautyfreaks.

Svar till kommentaren ovan:

12 år och uppåt står det. Det är inte bra att äta kosttillskott i tidig ålder. Kroppen/håret osv. är inte färdiga i den åldern och kommer fortsätta att ändras ett tag så det är inte nödvändigt. Alla tjejer i den åldern har fantastiskt mjukt hår och fin hy! Kram på dig!

2011-04-04 @ 20:14:18
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack!

2011-04-04 @ 22:13:49
Postat av: Anonym

tack för att ni svarade!

ÄLSKAR ERAN BLOGG! Ni är jätte söta båda två! :)

2011-04-04 @ 22:14:36
Postat av: Isabelle & Nisse

Silica förbättrsr inte det hår som redan vuxit ut, utan det nya. Annars är det jätte bra.

2011-04-06 @ 20:31:23
URL: http://lowchenflickan.blogg.se/
Postat av: stefanie

Hej,skaffat sådana tabletter, men läste på google att kroppshår också ökar? Stämmer det?

2011-05-04 @ 15:55:27
URL: http://stefaniehjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Madde

När kommer reviewen haha? :D är väldigt nyfiken på att höra vad du tyckte om dem!

2011-05-17 @ 15:42:24

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0