21:48 beställt: mineralfoundation


Hello hello!
I maj väntar ganska många händelser som kräver rätt mycket smink, haha.. och eftersom att jag har blivit lite anti klet i ansiktet på sistonde passade jag igår på att klicka hem en ny mineralfoundation i puderform. Det stod mellan I.D smink och en mineralfoundation från märket Lily Lolo. De verkar funka på samma sätt och foundationen från Lily Lolo är betydligt billigare och kommer i en 10g burk till skillnad från I.D som kommer i en 8g burk, så det fick helt enkelt bli den! Från Lily Lolo alltså, haha. Har bara hört bra om det märket så varför inte?
Jag beställde hem den från Blondinbellas egna shop Bellme.se.

Någon av er som testat den?
Mineralfoundations i puderform är bra för er som har lättare för att få finnar eller helt enkelt bara vill låta huden andas. Man kan oftast bestämma täckningen själv beroende på hur mycket man väljer att applicera. En mineralfoundation appliceras bäst med en kabuki-borste eller en tätare puderborste.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har inte testat den men jag använder Tikeis mineralfoundation från tikei.se och jag tycker om den jättemycket! Den sidan är grym och borsten är jätte mjuk :) Det är billigt också!! :)

2011-04-18 @ 22:36:14
URL: http://dancinginmydreams.blogg.se/
Postat av: Emma

Lite orelevant kanske men de är inte Blondinbellas shop längre :) Hon sålde företaget för längesen

2011-04-19 @ 00:14:01
Postat av: Omygloss

Ett tips om du gillar den. Lily lolo finns mycket billigare på feelunique:

http://www.feelunique.com/brands/lily-lolo

2011-04-19 @ 09:02:06
URL: http://omygloss.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag har ett blush från Lily Lolo i färgen Oh lala. Köpt från ellos.se, och jag älskar det verkligen :D

2011-04-19 @ 09:24:35
Postat av: Rebecca

Jag köpte den för ett tag sedan och blev VÄLDIGT besviken.. :( jag är väldigt blek så färgen jag beställde (blondie tror jag den heter) såg lite orange ut på mig, och jag tyckte den var väldigt svår att blanda ut och jobba med. täckningen var inte så bra som folk hade sagt heller. Men den kanske funkar för dig :)

2011-04-19 @ 10:35:19
Postat av: Angelika

Har använt en hel burk av mineral foundationen i färgen porcelain från lily lolo... och har beställt en till som är på väg. Är den enda foundation som jag tycker passar min hudfärg (blekfis). Men jag beställde från deras sida då de ändå bara tar 41 kr i frakt (mindre än vissa svenska webshoppar!) och då har de alla färger och även provburkar!

Gillar verkligen deras foundation. Bra pris och bra formula för mig och så använder jag bara foundationen inget puder ovanpå som jag brukade göra. Så hoppas du gillar din lika mycket!

2011-04-19 @ 16:12:37
Postat av: fian

har din hy blivit battre sen du slutade med foundation & sant? Jag tycker inga mineralfoundations tacker bra alls, sa jag vagar inte riktigt ga ut bland folk nar jag anvant mineralsmink..

2011-04-28 @ 20:12:34
URL: http://rosaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0