12:28 Destination: Jönköping!


Jag, nyss. Kör med inbakad fläta och inget smink.

Vi har vänner från London hemma hos oss nu över hela lovet. De har varit här två gånger tidigare. Denna söta lilla tjejen heter Maria och strax åker vi iväg till Jönköping för shopping. Gjorde en inbakad fläta på henne igår, som hon sov med. Idag fick hon alltså vågigt och fint hår och jag gjorde en utbakad liten fläta i luggen. Så söt!

Umgås man med en nioåring så blir man som en, haha.

KOLLA VÄDRET! Hur underbart!?


PS: Någon kommenterade att "ni var ju sminkade för några dagar sedan när ni skulle på födelsedagsfest så riktigt två veckor utan smink är det ju inte..", MEN ni måste verkligen bli lite bättre på att faktiskt läsa vad som står i inläggen. Jag skrev att jag har sminkat mig en gång på typ två veckor. Alltså var antagligen den "en gången" då när vi skulle på födelsedagsfirande. Jag skrev inte att jag inte har sminkat mig en enda gång. Haha, vem bryr sig egentligen? Tänkte bara så att ni förstår att det inte var någon dubbelmoral.
MÅNGA VARMA KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: StuffStuff - Den Proffsiga Bloppisen

Sugen på nya plagg eller fler prylar?

Kika in på min proffsiga bloppis!

-inte som alla andras.



www.stuffstuff.blogg.se



2011-04-18 @ 15:33:00
URL: http://stuffstuff.blogg.se/
Postat av: Elin

Började läsa eran blogg idag, blev tipsad av en kompis och tyckte verkligen om eran blogg på direkten! Men jag har en fråga till er. Hur många år är ni? :)

2011-04-18 @ 18:49:50
Postat av: vanessa

här i nyköping är det mellan 25-35 ;) idasg klockan 3 på eftermiddagen var det 32, det brääändes! :P <3

2011-04-18 @ 22:59:02
Postat av: burcu

Gud , vad gullig hon är!!



Du också , Dejana:D

2011-04-19 @ 22:31:42
URL: http://burcus.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 11:30:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0