17:30 Mitt favoritnagellack just nu:


Dagens nagellack är mitt favoritlack just nu. Det är i färgen nr. 629 "Icy Purple" från Isadora.
Jag har sagt det förr och kommer att säga det igen...jag älskar Isadoras nagellack! De torkar snabbt, har många fina färger att välja mellan, de sitter länge till skillnad från t ex. Viva la Divas nagellack som skalas av efter bara en dag och så älskar jag att de har namn på färgerna. Jag tycker att det är mycket roligare att köpa ett lack som det står något roligt namn på som man kan associera till än bara ett tråkigt nummer som man ändå glömmer bort efter bara fem minuter...haha.
Tusen kramar!

PS: Vi har tagit nya små signaturbilder till att ha såhär efter våra inlägg, vi måste bara fixa dem först. Bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: Linda

Riktigt fin färg, tror att jag ska ta och köpa den färgen :)

2010-09-24 @ 20:12:26
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0