15:20 Dagens: Makeover With Mom's Dress

Klänning Lindex, innejacka H&M, mc-jacka KappAhl, ring från Lindex (eller August Pettersson?), hjärthalsbandet fick jag i present och på fötterna har jag mina bebisar - Converse!
Vem har inte tagit och "lånat" något ur mammas garderob tidigare? Det har jag gjort tusen gånger i alla fall, men med tanke på att klänningen var liiiiite för over-sized för min smak så knöt jag ihop den i midjan med ett tunt, svart flätat skärp från GinaTricot och puffade upp den lite. Super! Hoppas ni gillar min outfit!

PS: Vill bara påminna er om att Louise åkte iväg till Spanien igår, tidigt på morgonen, så jag gör mitt allra bästa med att uppdatera er denna veckan. LYCKOS HENNE! Hon får det nog super där och hon får ha extra kul till oss alla=).


Kommentarer
Postat av: Linda

Fin outfit :)

2010-09-28 @ 16:08:11
URL: http://lindafrisk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Dejana! Kan du serbiska? eller vad man pratar där? :) jättefinblogg ni har :D

2010-09-28 @ 16:25:10
Postat av: Nadin

Fin outfit :)

2010-09-28 @ 19:37:05
URL: http://nadinnuman.blogg.se/
Postat av: Alisa

hej, har ni bara kappahl lindex och hm i eran stad eller...

2010-09-29 @ 18:09:39

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0