22:57 dagens make up

Anledningen till varför det brukar vara brist på dagens make up är för att jag oftast går i samma sminkning. Det är skönt att köra på lite naturliga skuggor, mascara och rouge. Och det är ju tyvärr inte alltid det roligaste att se! Men ska försöka variera mig lite mer för det är ju alltid skoj så :-).




Jag har använt mig av skuggor från min Viva la Diva palett med 48 skimriga ögonskuggor. Använde mig av de skuggorna som är i brunguldiga nyanser näst längst ner till höger i paletten.
Att lägga en ljus champagnefärgad skugga i ögonvrån ger verkligen en pigg och vaken look.

Kommentarer
Postat av: B

HALLÅ SNÄLLA LOUISE SVARA PÅ VART DU HAR KÖPT DEN GRÅA TRÖJAN MED DÖSKALAR PÅ?:D TACK.

2010-10-12 @ 06:25:41
Postat av: Linda

Jättefin sminkning :)

2010-10-12 @ 17:38:45
URL: http://lindafrisk.blogg.se/
Postat av: Louise

B: Ginatricot!

2010-10-12 @ 17:41:38
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: emmy

SHIT va fin du är.... :)

2010-10-16 @ 12:43:18

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0