21:44 budget-tips:

Har du också hört talas om de så kallade "blotting papers" men inte är så sugen på att lägga ut pengarna?
Om det är någon som inte vet vad det är, är det helt enkelt bara små pappersark som man trycker mot de feta partierna i ansiktet så ska det överflödiga fettet sugas upp av papperet utan att förstöra sminket. Jag har länge velat ha dessa "blotting papers" men eftersom att det bara finns på Make Up Store här i Sverige än så länge, är jag inte så sugen på att lägga ut pengarna.
Ett billigt alternativ till dessa blotting papers är faktiskt vanligt hederligt bakplåtspapper. Finns nog hemma hos de flesta och funkar finfint faktiskt! Klipp till några små ark och förvara de i handväskan. Smidigt att fånga upp när man ser fet ut i ansiktet men inte känner för att kaka på en massa puder över fettet.
Hoppas ni uppskattade det här tipset. Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det finns en billigare variant på the body shop, kostar runt 60 kr har jag för mig och funkar perfekt

2010-10-20 @ 23:07:44
Postat av: Anonym

De finns en variant även på nelly.com för 35 kr tror jag

2010-10-21 @ 01:25:54
Postat av: Anonym

funkar det verkligen med bakplåtspapper??

2010-10-21 @ 08:43:08
Postat av: Emma

Jag har det oil paper från Make up store, det kostar runt 95kr.

Jag tycker att det är skit bra, riktigt nöjd faktiskt. Det håller i timmar. :-)

2010-10-21 @ 12:21:26
URL: http://emmaeandersson.blogg.se/
Postat av: johanna

tack för tipset! har precis hittat eran blogg & det ger mig jätte mycke insperation! :) TACK SÅ MYCKET ATT NI FINNS!! :D

2010-10-21 @ 17:52:21
URL: http://fmjpm.blogg.se/
Postat av: Anonym

bodyshop bla har & de finns ju överallt?..

2010-10-21 @ 20:07:15
Postat av: elina

Hej tjejer! Keep up the good work :) har en liten fråga inför Halloween och ni skulle göra mig SÅ LYCKLIG! Jag ska nämnligen klä ut mig till humla, och jag vill gärna ha någon liten snitsig och snygg ögonmejk i humlestuk :) har ni något förslag? tack på förhand!

2010-10-22 @ 22:15:44
URL: http://elinafrida.blogspot.com
Postat av: Ida

Mer av budget tips :D Mycket bra.

2010-10-23 @ 14:45:46
Postat av: linnéa

Fan det ska jag prova, tack för tipset! :-D

2010-10-23 @ 15:18:24
URL: http://purfection.blogg.se/
Postat av: hanna

kan ni göra en häx-Halloween video . ska nämligen vara det på min halloween fäst på söndag så kan ni ladda upp ett innan sönda så är ni snälla

2010-10-27 @ 17:51:04
URL: http://hforsberg.soclog.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0