18:42 Nytt: Sminkborttagningsmedel från Nivea!


Nivea Visage Gentle Waterproof Eye Make-Up Remover, 50kr. på Lindex.
Va en sväng på "stan" med mamma innan. Haha, jag vet inte vad man ska kalla det...var i alla fall ute efter ett par stövlar nu till vintern (hittade faktiskt två par snyggingar! Ni får se bild på dem snart.)

Något annat jag behövde var ett sminkborttagningsmedel för vattenfast smink, för jag brukar använda vattenfast mascara lite oftare på vintern så måste ju ha något att få bort det med också. Köpte detta som ni ser ovan från Nivea. Jag tror att Louise också har det hemma, men är inte säker. Jag kan skriva en kort review om det när jag testat det några gånger. Låter det bra? Kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp :) vet du när louise kommer hem? ;)

2010-10-05 @ 18:54:10
Postat av: Becka

Den där har jag ^^



Besök hemskt gärna min blogg <3 8D

(just nu har jag varit lite sjuk så det kanske inte är dom roligaste inläggen men om du tittar lite längre bak så hoppas jag du tycker om den kram Becka! <3 8) )

2010-10-05 @ 19:46:49
URL: http://sweetybeck.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag har den där, tycker inte alls den är bra :/

2010-10-05 @ 20:24:59
URL: http://cpbarnetochdampbarnet.blogg.se/
Postat av: m

gör review!

vilken konsistens är den i*? :)

2010-10-06 @ 13:16:54

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0